• 13-08-2009, 18:59:07
    #28
    Haber doğru ise fiorentinaya yazık
  • 13-08-2009, 20:18:35
    #29
    Fenerbahçe'yle olan sözleşmesi sona erdikten sonra sarı-lacivertli kulüple bağlarını koparan Diego Lugano, Radio Globo'ya verdiği röportajda pazar günü bir Avrupa kulübüne imza atacağını söyledi.

    Goal.com'un haberine göre; Urguaylı yıdız, "Pazar günü Avrupa'ya dönüp yeni kulübümün bana önerdiği sözleşmeyi imzalayacağım. Anlaşma için herşey hazır, sadece ufak detayları hallediyoruz. Gönlümde bugüne kadar her zaman Avrupada top koşturmak yattı" diye konuştu.

    Arkadaşlar yeni takımım diyor burda sanmıyorum artık döneceğini ama inş takımda kalırda ben yanılırım.
  • 13-08-2009, 20:31:12
    #30
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe'yle olan sözleşmesi sona erdikten sonra sarı-lacivertli kulüple bağlarını koparan Diego Lugano, Radio Globo'ya verdiği röportajda pazar günü bir Avrupa kulübüne imza atacağını söyledi.
    Goal.com'un haberine göre; Urguaylı yıdız, "Pazar günü Avrupa'ya dönüp yeni kulübümün bana önerdiği sözleşmeyi imzalayacağım. Anlaşma için herşey hazır, sadece ufak detayları hallediyoruz. Gönlümde bugüne kadar her zaman Avrupada top koşturmak yattı" diye konuştu.
    Arkadaşlar yeni takımım diyor burda sanmıyorum artık döneceğini ama inş takımda kalırda ben yanılırım.

    Acıdım Fiorentina'ya Çok 10 kişi oynar. Ama sağlam futbolcu.
  • 13-08-2009, 20:44:01
    #31
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acıdım Fiorentina'ya Çok 10 kişi oynar. Ama sağlam futbolcu.
    kedi - ciger - mindar olayina getirme sunu

    Gecen sene Fenerbahce'ye de mi aciyodun?
  • 13-08-2009, 21:06:21
    #32
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kedi - ciger - mindar olayina getirme sunu
    Gecen sene Fenerbahce'ye de mi aciyodun?
    Fb olayına Bu Gs'li arkadaşlar neden karışır anlamamki ???
    Kurtardığı maçları ve yediği kırmızı kartları saydınmı?FB de ?
  • 13-08-2009, 21:36:08
    #33
    Benim dedigim ile senin dedigin ne alak? Belki Fiorentina'da da maclar kurtaracak. fenere de mi aciyordun diyorum sadece? Fiorentina'ya aciyomussun ya
  • 13-08-2009, 23:06:50
    #34
    Üyeliği durduruldu
    vaybe hırçın cocuk gitti.
  • 14-08-2009, 01:13:14
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Sarı-Lacivertli yöneticilerin uzun süredir gizli gizli görüştükleri Lugano ile bundan birkaç gün önce el sıkıştıkları öğrenildi. Lugano’nun, “Avrupa’daki yeni takımıma pazar günü imza atacağım” açıklamasını da yönetimin isteği üzerine yaptığı bildirildi. Uruguay Milli Takımı’ndan ayrıldıktan sonra İstanbul’a gelmesi beklenen tecrübeli isim, Lugano tamam yıllık 3 milyon dolar alacak.
    Kalıyor.
  • 14-08-2009, 03:23:48
    #36
    ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalıyor.
    Sen her gazete haberine inanirsan.. Yarin Ronaldinho FB'de, Dos Santos BJK'ta, Bosingwa'da bizde