Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acıdım Fiorentina'ya Çok 10 kişi oynar. Ama sağlam futbolcu.
kedi - ciger - mindar olayina getirme sunu

Gecen sene Fenerbahce'ye de mi aciyodun?