Lugano Fiorentina'da.
41
●1.963
- 13-08-2009, 20:18:35Fenerbahçe'yle olan sözleşmesi sona erdikten sonra sarı-lacivertli kulüple bağlarını koparan Diego Lugano, Radio Globo'ya verdiği röportajda pazar günü bir Avrupa kulübüne imza atacağını söyledi.
Goal.com'un haberine göre; Urguaylı yıdız, "Pazar günü Avrupa'ya dönüp yeni kulübümün bana önerdiği sözleşmeyi imzalayacağım. Anlaşma için herşey hazır, sadece ufak detayları hallediyoruz. Gönlümde bugüne kadar her zaman Avrupada top koşturmak yattı" diye konuştu.
Arkadaşlar yeni takımım diyor burda sanmıyorum artık döneceğini ama inş takımda kalırda ben yanılırım. - 13-08-2009, 20:31:12ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acıdım Fiorentina'ya Çok 10 kişi oynar. Ama sağlam futbolcu. - 13-08-2009, 20:44:01kedi - ciger - mindar olayina getirme sunuFriqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Gecen sene Fenerbahce'ye de mi aciyodun? - 13-08-2009, 21:06:21FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fb olayına Bu Gs'li arkadaşlar neden karışır anlamamki ???
Kurtardığı maçları ve yediği kırmızı kartları saydınmı?FB de ? - 14-08-2009, 03:23:48Sen her gazete haberine inanirsan.. Yarin Ronaldinho FB'de, Dos Santos BJK'ta, Bosingwa'da bizdeghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Fb olayına Bu Gs'li arkadaşlar neden karışır anlamamki ???