ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe'yle olan sözleşmesi sona erdikten sonra sarı-lacivertli kulüple bağlarını koparan Diego Lugano, Radio Globo'ya verdiği röportajda pazar günü bir Avrupa kulübüne imza atacağını söyledi.
Goal.com'un haberine göre; Urguaylı yıdız, "Pazar günü Avrupa'ya dönüp yeni kulübümün bana önerdiği sözleşmeyi imzalayacağım. Anlaşma için herşey hazır, sadece ufak detayları hallediyoruz. Gönlümde bugüne kadar her zaman Avrupada top koşturmak yattı" diye konuştu.
Arkadaşlar yeni takımım diyor burda sanmıyorum artık döneceğini ama inş takımda kalırda ben yanılırım.

Acıdım Fiorentina'ya Çok 10 kişi oynar. Ama sağlam futbolcu.