• 13-08-2009, 15:33:43
    #19
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah gider çok iyi oyuncuydu.
    Tipik bir Gs 'li taraftarı.
  • 13-08-2009, 15:39:17
    #20
    Üyeliği durduruldu
    PcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyesizin tekiydi gitsin.
    Hasan Şaş şu an gitmeseydi, aynı cümleyi kuracağına şerefin üzerine yemin edebilir misin?
  • 13-08-2009, 15:47:20
    #21
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tipik bir Gs 'li taraftarı.
    Düzgün konuş prim yapma burda üzerimden.Lugano'ya bundan önceki mesajlarımda ne dediğime bak bakalım şimdi gidiyor diye mi iyi demişim daha önce de çirkefliği hariç beğendiğim bir oyuncu muymuş.Terbiyesiz.
  • 13-08-2009, 15:54:03
    #22
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzgün konuş prim yapma burda üzerimden.Lugano'ya bundan önceki mesajlarımda ne dediğime bak bakalım şimdi gidiyor diye mi iyi demişim daha önce de çirkefliği hariç beğendiğim bir oyuncu muymuş.Terbiyesiz.
    Sende neymişşin be arkadaş herkes meşhur olmak için senin üstünden prim yapıyor.
  • 13-08-2009, 16:02:02
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Umarım sözleşmesini uzatırlar, yoksa bu defansla işimiz kolay olmayacak.
  • 13-08-2009, 16:02:18
    #24
    johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende neymişşin be arkadaş herkes meşhur olmak için senin üstünden prim yapıyor.
    Benim öyle bir iddiam yok.Gs taraftarına laf atıyor direk bilip bilmeden daha önceki mesajlarımda da Lugano'yu övmüştüm defalarca madem laf söylüyorsun araştıracaksın.
  • 13-08-2009, 16:42:55
    #25
    johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende neymişşin be arkadaş herkes meşhur olmak için senin üstünden prim yapıyor.
    sen neymişsin be arkadaş , herşeye maydonoz?
  • 13-08-2009, 17:42:31
    #26
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen neymişsin be arkadaş , herşeye maydonoz?
    Sanamı sorucam?
  • 13-08-2009, 17:48:13
    #27
    Gitmesse her maç bir sakat çıkar.