LincolnSamet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lugano Fiorentina'da.
41
●1.963
- 13-08-2009, 15:39:17Üyeliği durdurulduHasan Şaş şu an gitmeseydi, aynı cümleyi kuracağına şerefin üzerine yemin edebilir misin?PcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2009, 15:47:20Düzgün konuş prim yapma burda üzerimden.Lugano'ya bundan önceki mesajlarımda ne dediğime bak bakalım şimdi gidiyor diye mi iyi demişim daha önce de çirkefliği hariç beğendiğim bir oyuncu muymuş.Terbiyesiz.Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2009, 15:54:03Sende neymişşin be arkadaş herkes meşhur olmak için senin üstünden prim yapıyor.LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2009, 16:02:18Benim öyle bir iddiam yok.Gs taraftarına laf atıyor direk bilip bilmeden daha önceki mesajlarımda da Lugano'yu övmüştüm defalarca madem laf söylüyorsun araştıracaksın.johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2009, 16:42:55sen neymişsin be arkadaş , herşeye maydonoz?johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle