Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tipik bir Gs 'li taraftarı.
Düzgün konuş prim yapma burda üzerimden.Lugano'ya bundan önceki mesajlarımda ne dediğime bak bakalım şimdi gidiyor diye mi iyi demişim daha önce de çirkefliği hariç beğendiğim bir oyuncu muymuş.Terbiyesiz.