Düzgün konuş prim yapma burda üzerimden.Lugano'ya bundan önceki mesajlarımda ne dediğime bak bakalım şimdi gidiyor diye mi iyi demişim daha önce de çirkefliği hariç beğendiğim bir oyuncu muymuş.Terbiyesiz.
Sende neymişşin be arkadaş herkes meşhur olmak için senin üstünden prim yapıyor.