Lugano Fiorentina'da.
41
●1.963
- 13-08-2009, 13:58:58Edunun en az iki buçuk ay daha sahalara dönemeyeceğinin belli olmasının ardından,, lugano ile yeniden görüşmelere başlayan yönetim, Uruguaylı oyuncuyla anlaşma noktasına geldi.
Fenerbahçe'de ibre yeniden Lugano'ya döndü. Lugano için menajeri ile 3. kez pazarlık masasına oturan yöneticilerin, transfere nokta koymak üzere olduğu bildirdi.
Uruguaylı futbolcuya, istediği fiyatın yarısını öneren sarı-lacivertliler olumlu yanıt aldı.
kaynak : http://www.ntvmsnbc.com/id/24991145/
bence her cıkan habere inanmak yerine bekleyip sonucu gorelim. - 13-08-2009, 15:03:30Bilica için net konuşmak için çok erken, şu an kendini kanıtlama aşamasında bu sebeple de gereksiz top tutuyor ayağında.
Lugano'da gitsin artık, o kadar pankart ve tezuhuratlar karşısında hala imzalamadıysa o onun sorunudur ki zaten kafaya koymuştu gitmeyi. Eminim ki Fenerbahçe'den daha büyük takıma gidemez. - 13-08-2009, 15:09:20her ne kadar çirkef bir futbolcu olsada defansta iyiydi bence.ama Fener için kötü oldu bu.