• 13-08-2009, 13:52:42
    #10
    ne ntvspor ne fenerbahce.org nede diğer portallarda henüz bir haber doğulanmadı! umarım gitmemiştir
  • 13-08-2009, 13:55:13
    #11
    İnşallah gider çok iyi oyuncuydu.
  • 13-08-2009, 13:56:45
    #12
    antudada fenerbahçe görüşüyor yazıyo ntvspor söylemiş başlık daha yeni
  • 13-08-2009, 13:58:58
    #13
    Edu’nun en az iki buçuk ay daha sahalara dönemeyeceğinin belli olmasının ardından,, lugano ile yeniden görüşmelere başlayan yönetim, Uruguaylı oyuncuyla anlaşma noktasına geldi.
    Fenerbahçe'de ibre yeniden Lugano'ya döndü. Lugano için menajeri ile 3. kez pazarlık masasına oturan yöneticilerin, transfere nokta koymak üzere olduğu bildirdi.
    Uruguaylı futbolcuya, istediği fiyatın yarısını öneren sarı-lacivertliler olumlu yanıt aldı.

    kaynak : http://www.ntvmsnbc.com/id/24991145/


    bence her cıkan habere inanmak yerine bekleyip sonucu gorelim.
  • 13-08-2009, 14:20:31
    #14
    gitti mi gitmedi mi?
  • 13-08-2009, 14:28:22
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Gideni zorla tutacak halimiz yok bu kadar fazla naz aşık usandırır diye bir söz var...
  • 13-08-2009, 15:03:30
    #16
    Bilica için net konuşmak için çok erken, şu an kendini kanıtlama aşamasında bu sebeple de gereksiz top tutuyor ayağında.

    Lugano'da gitsin artık, o kadar pankart ve tezuhuratlar karşısında hala imzalamadıysa o onun sorunudur ki zaten kafaya koymuştu gitmeyi. Eminim ki Fenerbahçe'den daha büyük takıma gidemez.
  • 13-08-2009, 15:09:20
    #17
    her ne kadar çirkef bir futbolcu olsada defansta iyiydi bence.ama Fener için kötü oldu bu.
  • 13-08-2009, 15:13:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Terbiyesizin tekiydi gitsin.