Edunun en az iki buçuk ay daha sahalara dönemeyeceğinin belli olmasının ardından,, lugano ile yeniden görüşmelere başlayan yönetim, Uruguaylı oyuncuyla anlaşma noktasına geldi.
Fenerbahçe'de ibre yeniden Lugano'ya döndü. Lugano için menajeri ile 3. kez pazarlık masasına oturan yöneticilerin, transfere nokta koymak üzere olduğu bildirdi.
Uruguaylı futbolcuya, istediği fiyatın yarısını öneren sarı-lacivertliler
olumlu yanıt aldı.
kaynak :
http://www.ntvmsnbc.com/id/24991145/
bence her cıkan habere inanmak yerine bekleyip sonucu gorelim.