Bilica için net konuşmak için çok erken, şu an kendini kanıtlama aşamasında bu sebeple de gereksiz top tutuyor ayağında.

Lugano'da gitsin artık, o kadar pankart ve tezuhuratlar karşısında hala imzalamadıysa o onun sorunudur ki zaten kafaya koymuştu gitmeyi. Eminim ki Fenerbahçe'den daha büyük takıma gidemez.