• 29-10-2024, 16:43:05
    #37
    Hangi köy takımından 3 yemişiz ? 😅Bununla mı bizim sizden güçsüz olduğumuza ,hakem sayesinde yendiğimize kanaat getiriyorsun ? Hayır eğer öyleyse Lille real Madrid ı 1-0 yendi ,Munih yenildi, Juvetus yenildi. Bunlar şimdi Avrupa nin en kötü takımlarından mi oluyor 😅😂

    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol bilgim gordugun uzere senden iyi tek savunman bu olur ama koy takimlaridsn 3 tane yerken konusurken dilini mi yutuyorsun?
  • 29-10-2024, 17:45:17
    #38
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine yine yinee
    hakem tarafindan kollandi, avrupada 10 yerler xd

    6 yiyelim sizi tek bırakmayalım bari reis.
  • 29-10-2024, 17:48:51
    #39
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seninle uğraşamayacağım kumda eğlen bana ankara diyorum sen trabzon
    algiyi duzeltirsen sen de anlayabilirsin kuma da senin ihtiyacin var
  • 29-10-2024, 17:53:12
    #40
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi köy takımından 3 yemişiz ? 😅Bununla mı bizim sizden güçsüz olduğumuza ,hakem sayesinde yendiğimize kanaat getiriyorsun ? Hayır eğer öyleyse Lille real Madrid ı 1-0 yendi ,Munih yenildi, Juvetus yenildi. Bunlar şimdi Avrupa nin en kötü takımlarından mi oluyor 😅😂
    Ona bakarsan tuzladan 6 yediginizi soylerim üzülürsün. Ona da gsden daha demezsin herhalde degil mi? 5 attigimizi soylemedim bak hic. Sezon basindan beri sizden iyiyiz diyorum. Objektif olacaksan evet halem 2 kirmizi karti göstermedi macin hakki da bu degilde sanssliydik de gec karsiya ne uzatiyorsun yani tottenhamdan ksc yiyeceginizi düşün ondan da iyiyiz de de millet dsha fazla gülsün
  • 29-10-2024, 19:25:38
    #41
    Ben adama Fransa diyorum adam bana muş diyor 🤦🏻sen bana 2yil önce ki Pendik maçını söylersen ben sana geçen sene ki tuzla maçını söylerim ,lugano maçını söylerim,Avrupa da sıfır puan alıp rezil olduğunuz grupları söylerim 😂bak Club brugge maçına hiç söylemedim be 🤦🏻😂😂😂şimdi lütfen gelipte daha fazla şu takımdan şu kadar gol yediniz deme. Dün iyi oynadınız evet ama hakem ile kazandınız diyip kendini rezil etme. Futbol bilgisi olmayan beyefendi ❤️

    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona bakarsan tuzladan 6 yediginizi soylerim üzülürsün. Ona da gsden daha demezsin herhalde degil mi? 5 attigimizi soylemedim bak hic. Sezon basindan beri sizden iyiyiz diyorum. Objektif olacaksan evet halem 2 kirmizi karti göstermedi macin hakki da bu degilde sanssliydik de gec karsiya ne uzatiyorsun yani tottenhamdan ksc yiyeceginizi düşün ondan da iyiyiz de de millet dsha fazla gülsün
  • 29-10-2024, 20:05:53
    #42
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben adama Fransa diyorum adam bana muş diyor 🤦🏻*♂️sen bana 2yil önce ki Pendik maçını söylersen ben sana geçen sene ki tuzla maçını söylerim ,lugano maçını söylerim,Avrupa da sıfır puan alıp rezil olduğunuz grupları söylerim 😂bak Club brugge maçına hiç söylemedim be 🤦🏻*♂️😂😂😂şimdi lütfen gelipte daha fazla şu takımdan şu kadar gol yediniz deme. Dün iyi oynadınız evet ama hakem ile kazandınız diyip kendini rezil etme. Futbol bilgisi olmayan beyefendi ❤️
    Iyi oynayip kazandık mi diyordun futbol dehasi. Ilk once maci izledin mi? Bana burads cekirdekci tayfa konusmasi yapiyorsun bayagi hakem desteği aldınız. Kendinizi bisey sanmaktan vazgeçin cunku hic biseysiniz
  • 29-10-2024, 20:07:25
    #43
    Ya tamam sus sensin he tamam hadi selametle Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi kulübü sizsiniz tamam hey Allah'ım ya çav 8 taşcım çav. Kremi de fazla kullanma

    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iyi oynayip kazandık mi diyordun futbol dehasi. Ilk once maci izledin mi? Bana burads cekirdekci tayfa konusmasi yapiyorsun bayagi hakem desteği aldınız. Kendinizi bisey sanmaktan vazgeçin cunku hic biseysiniz
  • 29-10-2024, 20:09:15
    #44
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya tamam sus sensin he tamam hadi selametle Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi kulübü sizsiniz tamam hey Allah'ım ya çav 8 taşcım çav. Kremi de fazla kullanma
    Bu nasil yüzsüzlük hakemlkl ayakta kalip sanki 5 tane yiyen benim gibi 2 tsne zoraki golun tatavasini yapiyorsun 5s
  • 29-10-2024, 20:10:33
    #45
    La tamam sensin diyorum Türkiye nin en iyi takımı sensin sus kardeşim sus abicim sus çocuğum sus Allah aşkına sus yeter 🤦🏻*♂️😂ne 5 miş arkadaş aradan kaç ay geçti hala 5 😂lütfen sus uzatma rezil oldukça oluyorsun sus

    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasil yüzsüzlük hakemlkl ayakta kalip sanki 5 tane yiyen benim gibi 2 tsne zoraki golun tatavasini yapiyorsun 5s