Python7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maç sonucu 2-1 GSvBJK
46
●2.070
- 29-10-2024, 16:43:05Hangi köy takımından 3 yemişiz ? 😅Bununla mı bizim sizden güçsüz olduğumuza ,hakem sayesinde yendiğimize kanaat getiriyorsun ? Hayır eğer öyleyse Lille real Madrid ı 1-0 yendi ,Munih yenildi, Juvetus yenildi. Bunlar şimdi Avrupa nin en kötü takımlarından mi oluyor 😅😂
- 29-10-2024, 17:45:17
- 29-10-2024, 17:48:51algiyi duzeltirsen sen de anlayabilirsin kuma da senin ihtiyacin varobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 17:53:12Ona bakarsan tuzladan 6 yediginizi soylerim üzülürsün. Ona da gsden daha demezsin herhalde degil mi? 5 attigimizi soylemedim bak hic. Sezon basindan beri sizden iyiyiz diyorum. Objektif olacaksan evet halem 2 kirmizi karti göstermedi macin hakki da bu degilde sanssliydik de gec karsiya ne uzatiyorsun yani tottenhamdan ksc yiyeceginizi düşün ondan da iyiyiz de de millet dsha fazla gülsünMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 19:25:38Ben adama Fransa diyorum adam bana muş diyor 🤦🏻sen bana 2yil önce ki Pendik maçını söylersen ben sana geçen sene ki tuzla maçını söylerim ,lugano maçını söylerim,Avrupa da sıfır puan alıp rezil olduğunuz grupları söylerim 😂bak Club brugge maçına hiç söylemedim be 🤦🏻😂😂😂şimdi lütfen gelipte daha fazla şu takımdan şu kadar gol yediniz deme. Dün iyi oynadınız evet ama hakem ile kazandınız diyip kendini rezil etme. Futbol bilgisi olmayan beyefendi ❤️
Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-10-2024, 20:05:53Iyi oynayip kazandık mi diyordun futbol dehasi. Ilk once maci izledin mi? Bana burads cekirdekci tayfa konusmasi yapiyorsun bayagi hakem desteği aldınız. Kendinizi bisey sanmaktan vazgeçin cunku hic biseysinizMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 20:07:25Ya tamam sus sensin he tamam hadi selametle Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi kulübü sizsiniz tamam hey Allah'ım ya çav 8 taşcım çav. Kremi de fazla kullanma
Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-10-2024, 20:09:15Bu nasil yüzsüzlük hakemlkl ayakta kalip sanki 5 tane yiyen benim gibi 2 tsne zoraki golun tatavasini yapiyorsun 5sMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 20:10:33La tamam sensin diyorum Türkiye nin en iyi takımı sensin sus kardeşim sus abicim sus çocuğum sus Allah aşkına sus yeter 🤦🏻*♂️😂ne 5 miş arkadaş aradan kaç ay geçti hala 5 😂lütfen sus uzatma rezil oldukça oluyorsun sus
Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
