Maç sonucu 2-1 GSvBJK
46
●2.070
- 29-10-2024, 00:53:16Galatasaray'on 20.dakika da maçın başında net penaltısı verilmedi..Tüm hakemler net penaltı olarak görüş bildirdi..Osimhen'in düşürülmesi net kırmızı..nasıl kollanmiş oluyor anlatır mısın?anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 01:03:31tüm yorumcular gs aleyhine konustu.... adam gibi kazanın gs iyi oynadı hak etti densin.heroers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 01:04:52bunu diyosan senle futbol konusulmaz iyi geceler..anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 03:04:04Beşiktaş sezon başından beri oynadığı takımlar içindeki en zayif rakibi gsydi. Hakemin büyük etkisi disinda gsnin ppzisyonun olmayışıyls skor bu şekilde bitti. Tabii ki bu skor gsnin iyi olmasi anlamina gelmiyor. Beşiktaş su anda gsden daha iyi. Fizik olarak savunma orta saha ve hücum olarak gsnin kat kat üzerindedir
- 29-10-2024, 03:15:18Galatasaraydan daha iyi dediğin bjk şuan uefada yendiği takım yok 36 takım arasından geçen hafta 36. iken şuan daha 1 puan -5 averaj ile 27.sırada. Galatasaray ise 5. sırada durumun farkındasın değil mi.Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 05:07:02Durumun farkindayim zayif rakiplerle oynadiniz. Siz tottenham'dan kac yersiniz diye düşünüyorsunuz?chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 07:27:41Fenerbahçe ile yaparız kazanırız hakemPython7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş ile yaparız kazanırız hakem
yenmekte var yenilmekte kabullenin artık
Ama şöyle bir durumda var sanchez ayak bileğine vurdu faul vermedi beşiktaş ın burada hakkı yendi bunu gördüm Galatasaray a da verilmeyen faullerde vardı burda da bizim hakkımız yendi yani iki tarafa da hakem hatası oldu
Gelelim güç olayına beşiktaş geçen sezona göre takımı sağlamlaştırmış Galatasaray ın gücüne biraz da olsa yaklaşmış
Gerçekleri konuşalım sen beşiktaşı tutunca rakipler zayıf olmuyor ya da ben Galatasaray lı olunca rakipler zayıf olmuyor istatistikler, kupalar orta da
Dünkü maçta iki takım da eşit seviye de oynadı ne Galatasaray zayıftı ne de Beşiktaş golü bulan takım kazandı güzel bir maç izledik
(Takımın kazanması veya kaybetmesi o takımı güçlü de yapmaz zayıfta her rakibe eşit güçte bakacaksın küçümsersen kaybeden sen olursun...
Yani uzun lafın kısası yorumlarken takımını savunarak değil gerçekleri konuşarak yorumlayalım
Avrupa maçlarında da bu duruma ayar oluyorum sen türksün Avrupada tüm türk takımlarını desteklemen gerekiyor rakibi tutan türkler var bu da bana göre türk düşmanı - 29-10-2024, 08:25:13GS bu galibiyet ile 2 derbiyi de kazanıp korkunç bir rüzgarı arkasına aldı. Süper kupada BJK nin toparlandığı gördük ama GS için ölçü değildi, maçın başı gol ikramı falan yapıldı, sonra fark yedi...
Bundan sonra puan kaybedilebilir ama GS'nin kendi elinde, çünkü ligin en güçlüsü olduğu ortada. Bence GS transferde kazandı, ne kadar arıza ve faydasız varsa postaldılar, Osimhen piyangosu da vurunca, tablo bu..
Ha bakarsanız yine ikna olmayanlar var, duran toptan gol atılıyormuş, hakem itelemesi ile kartsız oynanıyormuş, yapı vs..