Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş sezon başından beri oynadığı takımlar içindeki en zayif rakibi gsydi. Hakemin büyük etkisi disinda gsnin ppzisyonun olmayışıyls skor bu şekilde bitti. Tabii ki bu skor gsnin iyi olmasi anlamina gelmiyor. Beşiktaş su anda gsden daha iyi. Fizik olarak savunma orta saha ve hücum olarak gsnin kat kat üzerindedir
Fenerbahçe ile yaparız kazanırız hakem
Beşiktaş ile yaparız kazanırız hakem
yenmekte var yenilmekte kabullenin artık

Ama şöyle bir durumda var sanchez ayak bileğine vurdu faul vermedi beşiktaş ın burada hakkı yendi bunu gördüm Galatasaray a da verilmeyen faullerde vardı burda da bizim hakkımız yendi yani iki tarafa da hakem hatası oldu

Gelelim güç olayına beşiktaş geçen sezona göre takımı sağlamlaştırmış Galatasaray ın gücüne biraz da olsa yaklaşmış

Gerçekleri konuşalım sen beşiktaşı tutunca rakipler zayıf olmuyor ya da ben Galatasaray lı olunca rakipler zayıf olmuyor istatistikler, kupalar orta da

Dünkü maçta iki takım da eşit seviye de oynadı ne Galatasaray zayıftı ne de Beşiktaş golü bulan takım kazandı güzel bir maç izledik

(Takımın kazanması veya kaybetmesi o takımı güçlü de yapmaz zayıfta her rakibe eşit güçte bakacaksın küçümsersen kaybeden sen olursun...

Yani uzun lafın kısası yorumlarken takımını savunarak değil gerçekleri konuşarak yorumlayalım

Avrupa maçlarında da bu duruma ayar oluyorum sen türksün Avrupada tüm türk takımlarını desteklemen gerekiyor rakibi tutan türkler var bu da bana göre türk düşmanı