• 29-10-2024, 12:28:33
    #28
    Futbol bilgisi -500 olanlar lütfen futbol hakkında yorum yapmadan önce Ajax tan nasıl 4 gol yedik diye düşünsün. ❤️

    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumun farkindayim zayif rakiplerle oynadiniz. Siz tottenham'dan kac yersiniz diye düşünüyorsunuz?
  • 29-10-2024, 12:39:41
    #29
    Bizim ülkedeki fanatiklik durumu milli duyguları geçecek seviyede olduğunu alenen her maç görüyoruz.
    Beşiktaşlıyım ve maçı tarafsız izleyebilme yetisine sahibim. Hakem şike vs. bunları alenen konuşmak mümkün değil fakat Barış Alper'in topsuz alanda dahi futbolla alakası olmayan dana gibi ordan oraya koşup faul yapan biri olduğunu görmemek için kör olmak lazım.
    Galatasaray spor klübününde paylaştığı rencide edici paylaşımdanda klübün saygı kalitesini gösteriyor.
    Galatasaraylı arkadaşları tebrik ederim.
  • 29-10-2024, 12:42:10
    #30
    metroport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ülkedeki fanatiklik durumu milli duyguları geçecek seviyede olduğunu alenen her maç görüyoruz.
    Beşiktaşlıyım ve maçı tarafsız izleyebilme yetisine sahibim. Hakem şike vs. bunları alenen konuşmak mümkün değil fakat Barış Alper'in topsuz alanda dahi futbolla alakası olmayan dana gibi ordan oraya koşup faul yapan biri olduğunu görmemek için kör olmak lazım.
    Galatasaray spor klübününde paylaştığı rencide edici paylaşımdanda klübün saygı kalitesini gösteriyor.
    Galatasaraylı arkadaşları tebrik ederim.
    evet bak bu konuda haklısın barış maç değil boğuşmaya gelmiş öküz gibi giriyordu maç gördük malesef milli takımdan da çıkarıldı zaten
  • 29-10-2024, 13:12:45
    #31
    Halen iki tarafa eşit yaklaştı diyenler var gerçekten komikler. Arkadaşlar kafayı mı yediniz bu nasıl eşitlik? Galatasaray her sene açık ara kollanıyor tersini düşünen varsa bu sezon ve bu maç özelinde konuşalım.

    • Arda Kardeşler geçen sezon son galatasaray maçını yönettiğinde tepkilerin başı oldu. O kadar skandal kararlar verdi ki galatasarayın şampiyon olmasını en çok isteyenlee arasında gibi duruyordu. Ne hikmetse maça bu hakem atandı.

    • Beşiktaş fikstüründe avrupa maçları öncesi ve sonrası 7 deplasman var. Galatasaray için bu rakam sadece 1

    • Galatasaray avrupa maçını en son evinde çarşamba günü saat 5 de oynarken, Beşiktaş perşembe günü fransada 22.00 de oynuyor. Yani galatasaray maçtan sonra dinlenirken Beşiktaş gece apar topar dönmesi lazım. Bu adamlar nasıl dinlenicek? Bu zor fikstürde sakatlık olmaması normal mi?

    • Galatasaray ve Fenerbahçe bu sezon avrupa maçı sonrası maçlarını haftasonu oynamadı (Beşiktaşın bay geçtiği hafta) bu iki takım hafta içi oynadı. Nedenide takımların avrupada başarı kazanmasıymış. Madem bu düşünülüyor bu haftaki maç neden başka güne ertelenmedi ? Beşiktaş yorgun değil mi?

    • Hadi ayarlamaları geçtik maça gelelim desek. Maç başında oyunun solunda Sanchez immobilenin karnına doğru açıkca vuruyor topla alakası yok bu hareket sarı değil mi? Devamında sanchez rafaya tekme atıyor bu da sarı. Neden çift sarıdan atılmıyor ?

    • Barış Alper immobile pozisyonuna bakın immobileyi indirmese karşı karşıya %100 lük gol şansı var. Sen son adamı indiriyorsun sarı kart çıkarıyorsun. Kırmızı nerede var ne işe yarıyor?

    • Maçın en önemli adamı futbolda kalecidir. Kaleci problemlerinde maç oynatılmaz. 2.gol öncesi ersin baraj kurduruyor hakem düdüğü çalıyor. Kaleci hazır değilken sen nereye düdük çalıyorsun? Adam pozisyon alamadan maç başlıyor devamında gol yiyoruz.

    • Galatasaraylılar çıkmış penaltımız verilmedi diyor. Sokaktan körü çevirsen koklayarak penaltı olmadığını görür uduokhainin yaptığı hamle ile rakibin ayağının arasındaki farkı görmeyecek kadar kör nasıl olunabiliyor. Pozisyonu saniyelere bölüp izleyin anlıcaksınız. Tek bir açıdan bakıp dik açıyı görmeyenler yorum yapıyor…
  • 29-10-2024, 14:48:12
    #32
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe ile yaparız kazanırız hakem
    Beşiktaş ile yaparız kazanırız hakem
    yenmekte var yenilmekte kabullenin artık

    Ama şöyle bir durumda var sanchez ayak bileğine vurdu faul vermedi beşiktaş ın burada hakkı yendi bunu gördüm Galatasaray a da verilmeyen faullerde vardı burda da bizim hakkımız yendi yani iki tarafa da hakem hatası oldu

    Gelelim güç olayına beşiktaş geçen sezona göre takımı sağlamlaştırmış Galatasaray ın gücüne biraz da olsa yaklaşmış

    Gerçekleri konuşalım sen beşiktaşı tutunca rakipler zayıf olmuyor ya da ben Galatasaray lı olunca rakipler zayıf olmuyor istatistikler, kupalar orta da

    Dünkü maçta iki takım da eşit seviye de oynadı ne Galatasaray zayıftı ne de Beşiktaş golü bulan takım kazandı güzel bir maç izledik

    (Takımın kazanması veya kaybetmesi o takımı güçlü de yapmaz zayıfta her rakibe eşit güçte bakacaksın küçümsersen kaybeden sen olursun...

    Yani uzun lafın kısası yorumlarken takımını savunarak değil gerçekleri konuşarak yorumlayalım

    Avrupa maçlarında da bu duruma ayar oluyorum sen türksün Avrupada tüm türk takımlarını desteklemen gerekiyor rakibi tutan türkler var bu da bana göre türk düşmanı
    Ilk olarak yendik demedim sizden iyiydik dedim. Bu sezon Beşiktaş'in oynadigi rakipler içinde wn zayif olaniydiniz dedim. Sadece bu macta zorlanmadik onu da duran toptan gol yedik bu sizi iyi yapmaz 2 ysne duran topunuz var sadece.
    Odnan sonra hakkimiz yendi diyorsunuz sanchezin net kirmizi karti baris alperin net kirmizisi vardi bunlar olsa zaten farklı olurdu msc gsnin alyehine hic bir pozisyon vermedi. Zaten gözünün önündeki kartlari kullanmadi. Kesin olarak bir sey var hakkiniz yenmedi. Ilk once bunu bi kabullenin..
    Kuoaya gore konusursak ben şike işine girerim sen zararlı çıkarsın bunu zaten butun Türkiye ogrendi neler yaptığınızi her sey ortada.. yani bir seyi savunurken ona gore savunalim
    Avrupa maclarina gelince ustteki arkadas sacma sapan yorum yapinca hakkini verdim sadece. Normal olani da buydu. Kendinizi fazla onemsiyorsunuz fazla onemsemeyin sadece dedim. Tottenham macinda goreceksiniz dedim. Bu da nomal dururp dururken ortaya atmadım
  • 29-10-2024, 14:49:40
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol bilgisi -500 olanlar lütfen futbol hakkında yorum yapmadan önce Ajax tan nasıl 4 gol yedik diye düşünsün. ❤️
    Futbol bilgim gordugun uzere senden iyi tek savunman bu olur ama koy takimlaridsn 3 tane yerken konusurken dilini mi yutuyorsun?
  • 29-10-2024, 14:54:01
    #34
    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ilk olarak yendik demedim sizden iyiydik dedim. Bu sezon Beşiktaş'in oynadigi rakipler içinde wn zayif olaniydiniz dedim. Sadece bu macta zorlanmadik onu da duran toptan gol yedik bu sizi iyi yapmaz 2 ysne duran topunuz var sadece.
    Odnan sonra hakkimiz yendi diyorsunuz sanchezin net kirmizi karti baris alperin net kirmizisi vardi bunlar olsa zaten farklı olurdu msc gsnin alyehine hic bir pozisyon vermedi. Zaten gözünün önündeki kartlari kullanmadi. Kesin olarak bir sey var hakkiniz yenmedi. Ilk once bunu bi kabullenin..
    Kuoaya gore konusursak ben şike işine girerim sen zararlı çıkarsın bunu zaten butun Türkiye ogrendi neler yaptığınızi her sey ortada.. yani bir seyi savunurken ona gore savunalim
    Avrupa maclarina gelince ustteki arkadas sacma sapan yorum yapinca hakkini verdim sadece. Normal olani da buydu. Kendinizi fazla onemsiyorsunuz fazla onemsemeyin sadece dedim. Tottenham macinda goreceksiniz dedim. Bu da nomal dururp dururken ortaya atmadım
    evet zorlanmadınız cidden maçı a haber den mi izlediniz sergen yalçın bile itiraf etti biz her maçı kazanınca şike olur zaten biz kaybedince şike yok nasıl bir düşünce yapısı bu tebrik etmesini bileceksin şikeyi siz daha iyi bilirsiniz
    sizin yaptığınız faul de de kart var hakem vermedi iki tarafa da haksızlık yaptı hakem gözlüklerini çıkar öyle bak
  • 29-10-2024, 15:19:48
    #35
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet zorlanmadınız cidden maçı a haber den mi izlediniz sergen yalçın bile itiraf etti biz her maçı kazanınca şike olur zaten biz kaybedince şike yok nasıl bir düşünce yapısı bu tebrik etmesini bileceksin şikeyi siz daha iyi bilirsiniz
    sizin yaptığınız faul de de kart var hakem vermedi iki tarafa da haksızlık yaptı hakem gözlüklerini çıkar öyle bak
    Sergen Yalçın bile derken Sergen baska şeylerde dedi onu aldin sen. Siz her maci kazaninca şike var mi dedim? Bak yazdığım şeyleri ya anlayamiyorsun ya da işine gelmiyor. Şike konusuna girersek dedim. Bu maçta 2 kirmizi karti verseydi ve msc böyle bitseydi ederdim. Sonuçta şansliydiniz ama maci taraflı yonetti. Iki tarafa haksizlik yapıldı diyorsun hala. Evet yendik Beşiktaş bizden iyiydi hakemin 2 oyuncuyu kırmızıdan atmasi lazimdi takim olarak kötüydük diyemeyen biri gözlük cikar diyor. Adil oluyorum hakem madem gözlük çıkar diyorsun hakemle yendiniz al sana adillik
  • 29-10-2024, 15:25:33
    #36
    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sergen Yalçın bile derken Sergen baska şeylerde dedi onu aldin sen. Siz her maci kazaninca şike var mi dedim? Bak yazdığım şeyleri ya anlayamiyorsun ya da işine gelmiyor. Şike konusuna girersek dedim. Bu maçta 2 kirmizi karti verseydi ve msc böyle bitseydi ederdim. Sonuçta şansliydiniz ama maci taraflı yonetti. Iki tarafa haksizlik yapıldı diyorsun hala. Evet yendik Beşiktaş bizden iyiydi hakemin 2 oyuncuyu kırmızıdan atmasi lazimdi takim olarak kötüydük diyemeyen biri gözlük cikar diyor. Adil oluyorum hakem madem gözlük çıkar diyorsun hakemle yendiniz al sana adillik
    seninle uğraşamayacağım kumda eğlen bana ankara diyorum sen trabzon