Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ilk olarak yendik demedim sizden iyiydik dedim. Bu sezon Beşiktaş'in oynadigi rakipler içinde wn zayif olaniydiniz dedim. Sadece bu macta zorlanmadik onu da duran toptan gol yedik bu sizi iyi yapmaz 2 ysne duran topunuz var sadece.
Odnan sonra hakkimiz yendi diyorsunuz sanchezin net kirmizi karti baris alperin net kirmizisi vardi bunlar olsa zaten farklı olurdu msc gsnin alyehine hic bir pozisyon vermedi. Zaten gözünün önündeki kartlari kullanmadi. Kesin olarak bir sey var hakkiniz yenmedi. Ilk once bunu bi kabullenin..
Kuoaya gore konusursak ben şike işine girerim sen zararlı çıkarsın bunu zaten butun Türkiye ogrendi neler yaptığınızi her sey ortada.. yani bir seyi savunurken ona gore savunalim
Avrupa maclarina gelince ustteki arkadas sacma sapan yorum yapinca hakkini verdim sadece. Normal olani da buydu. Kendinizi fazla onemsiyorsunuz fazla onemsemeyin sadece dedim. Tottenham macinda goreceksiniz dedim. Bu da nomal dururp dururken ortaya atmadım
evet zorlanmadınız cidden maçı a haber den mi izlediniz sergen yalçın bile itiraf etti biz her maçı kazanınca şike olur zaten biz kaybedince şike yok nasıl bir düşünce yapısı bu tebrik etmesini bileceksin şikeyi siz daha iyi bilirsiniz
sizin yaptığınız faul de de kart var hakem vermedi iki tarafa da haksızlık yaptı hakem gözlüklerini çıkar öyle bak