evet zorlanmadınız

cidden maçı a haber den mi izlediniz sergen yalçın bile itiraf etti

biz her maçı kazanınca şike olur zaten

biz kaybedince şike yok nasıl bir düşünce yapısı bu

tebrik etmesini bileceksin şikeyi siz daha iyi bilirsiniz
sizin yaptığınız faul de de kart var hakem vermedi iki tarafa da haksızlık yaptı hakem gözlüklerini çıkar öyle bak
Sergen Yalçın bile derken Sergen baska şeylerde dedi onu aldin sen. Siz her maci kazaninca şike var mi dedim? Bak yazdığım şeyleri ya anlayamiyorsun ya da işine gelmiyor. Şike konusuna girersek dedim. Bu maçta 2 kirmizi karti verseydi ve msc böyle bitseydi ederdim. Sonuçta şansliydiniz ama maci taraflı yonetti. Iki tarafa haksizlik yapıldı diyorsun hala. Evet yendik Beşiktaş bizden iyiydi hakemin 2 oyuncuyu kırmızıdan atmasi lazimdi takim olarak kötüydük diyemeyen biri gözlük cikar diyor. Adil oluyorum hakem madem gözlük çıkar diyorsun hakemle yendiniz al sana adillik