GS bu galibiyet ile 2 derbiyi de kazanıp korkunç bir rüzgarı arkasına aldı. Süper kupada BJK nin toparlandığı gördük ama GS için ölçü değildi, maçın başı gol ikramı falan yapıldı, sonra fark yedi...
Bundan sonra puan kaybedilebilir ama GS'nin kendi elinde, çünkü ligin en güçlüsü olduğu ortada. Bence GS transferde kazandı, ne kadar arıza ve faydasız varsa postaldılar, Osimhen piyangosu da vurunca, tablo bu..
Ha bakarsanız yine ikna olmayanlar var, duran toptan gol atılıyormuş, hakem itelemesi ile kartsız oynanıyormuş, yapı vs..