Galatasaray'on 20.dakika da maçın başında net penaltısı verilmedi..Tüm hakemler net penaltı olarak görüş bildirdi..Osimhen'in düşürülmesi net kırmızı..nasıl kollanmiş oluyor anlatır mısın?
tüm yorumcular gs aleyhine konustu.... adam gibi kazanın gs iyi oynadı hak etti densin.