Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş sezon başından beri oynadığı takımlar içindeki en zayif rakibi gsydi. Hakemin büyük etkisi disinda gsnin ppzisyonun olmayışıyls skor bu şekilde bitti. Tabii ki bu skor gsnin iyi olmasi anlamina gelmiyor. Beşiktaş su anda gsden daha iyi. Fizik olarak savunma orta saha ve hücum olarak gsnin kat kat üzerindedir
Galatasaraydan daha iyi dediğin bjk şuan uefada yendiği takım yok 36 takım arasından geçen hafta 36. iken şuan daha 1 puan -5 averaj ile 27.sırada. Galatasaray ise 5. sırada durumun farkındasın değil mi.