Hangi köy takımından 3 yemişiz ? 😅Bununla mı bizim sizden güçsüz olduğumuza ,hakem sayesinde yendiğimize kanaat getiriyorsun ? Hayır eğer öyleyse Lille real Madrid ı 1-0 yendi ,Munih yenildi, Juvetus yenildi. Bunlar şimdi Avrupa nin en kötü takımlarından mi oluyor 😅😂

Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Futbol bilgim gordugun uzere senden iyi tek savunman bu olur ama koy takimlaridsn 3 tane yerken konusurken dilini mi yutuyorsun?