Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi köy takımından 3 yemişiz ? 😅Bununla mı bizim sizden güçsüz olduğumuza ,hakem sayesinde yendiğimize kanaat getiriyorsun ? Hayır eğer öyleyse Lille real Madrid ı 1-0 yendi ,Munih yenildi, Juvetus yenildi. Bunlar şimdi Avrupa nin en kötü takımlarından mi oluyor 😅😂
Ona bakarsan tuzladan 6 yediginizi soylerim üzülürsün. Ona da gsden daha demezsin herhalde degil mi? 5 attigimizi soylemedim bak hic. Sezon basindan beri sizden iyiyiz diyorum. Objektif olacaksan evet halem 2 kirmizi karti göstermedi macin hakki da bu degilde sanssliydik de gec karsiya ne uzatiyorsun yani tottenhamdan ksc yiyeceginizi düşün ondan da iyiyiz de de millet dsha fazla gülsün