Ben adama Fransa diyorum adam bana muş diyor 🤦🏻sen bana 2yil önce ki Pendik maçını söylersen ben sana geçen sene ki tuzla maçını söylerim ,lugano maçını söylerim,Avrupa da sıfır puan alıp rezil olduğunuz grupları söylerim 😂bak Club brugge maçına hiç söylemedim be 🤦🏻😂😂😂şimdi lütfen gelipte daha fazla şu takımdan şu kadar gol yediniz deme. Dün iyi oynadınız evet ama hakem ile kazandınız diyip kendini rezil etme. Futbol bilgisi olmayan beyefendi ❤️
Ona bakarsan tuzladan 6 yediginizi soylerim üzülürsün. Ona da gsden daha demezsin herhalde degil mi? 5 attigimizi soylemedim bak hic. Sezon basindan beri sizden iyiyiz diyorum. Objektif olacaksan evet halem 2 kirmizi karti göstermedi macin hakki da bu degilde sanssliydik de gec karsiya ne uzatiyorsun yani tottenhamdan ksc yiyeceginizi düşün ondan da iyiyiz de de millet dsha fazla gülsün