Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben adama Fransa diyorum adam bana muş diyor 🤦🏻*♂️sen bana 2yil önce ki Pendik maçını söylersen ben sana geçen sene ki tuzla maçını söylerim ,lugano maçını söylerim,Avrupa da sıfır puan alıp rezil olduğunuz grupları söylerim 😂bak Club brugge maçına hiç söylemedim be 🤦🏻*♂️😂😂😂şimdi lütfen gelipte daha fazla şu takımdan şu kadar gol yediniz deme. Dün iyi oynadınız evet ama hakem ile kazandınız diyip kendini rezil etme. Futbol bilgisi olmayan beyefendi ❤️
Iyi oynayip kazandık mi diyordun futbol dehasi. Ilk once maci izledin mi? Bana burads cekirdekci tayfa konusmasi yapiyorsun bayagi hakem desteği aldınız. Kendinizi bisey sanmaktan vazgeçin cunku hic biseysiniz