Anderlecht - Sivasspor
123
●5.242
- 28-07-2009, 22:07:14Üyeliği durdurulduFenerbahçe sevgisini rafa kaldırdım - EnSonHaber.comOfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçeli oldugunu kendisi söylüyor, sanırım atkıya gerek yok. - 28-07-2009, 22:13:45Trabzonspor dışındaki 3 büyükler dediğiniz takımların taraftarların anadolunun heryerinde derneği vardır..Örneğin antepli fenerliler, sivaslı kartallar yada galatasaraylılar derneği , fenerliler derneği ama birtek bir şehirde yoktur dernekleri oda trabzon . Eskiden deplasmanda rakip takıma taraftar sınırlaması yoktu hatırlicaksınız (bu arada gol oldu 2-0) o zamanlar istanbuldaki maçlarda stadın yarısı trabzonsporlu oluyodu.Karadeniz denince neden akla ilk trabzon geliyor neden 2 yılda 1 milyar euroluk yatırım yapıldı trabzona(Novhotel,avmler) trabzonun reklamını kim yaptı? kolbastının reklamını kim yaptı ? tabiki Trabzonspor.Yani sonuç olarak dünyanın neresine giderseniz gidin ister Londraya ister newyorka illa bir trabzonsporluya rastlarsınız , makedonya , hollanda , almanya , belçika .. geçen senelerde trabzonspor kötü gidiyordu ts nin maçını kesip o hafta sivasın maçını koydu digiturk o gün sadece 15 20 bin Trabzonsporlu arayıp lig tv yi iptal ettirmek istedi sonuç olarak digiturk çaresiz bir sonraki hafta kötü gitmesine rağmen ts maçını yayınladı işte büyüklük budur .. Trabzonspor 4.büyüktür
- 28-07-2009, 22:16:41arkadaşlar maçın skoruna bakarak bu yazılarımı değerlendirmeyin ama
bjk şampiyon olunca, sivas 2. olunca amcama şunu demiştim.
bjk şampiyon olmadı onu zorla şampiyon yaptılar.
sivas 2. olmadı sivası zorla 2. yaptılar
lig'imizin kalitesi düşük olduğu için bu takımlar bu halde.Bu yazılarımı not alın bjk yide göreceksiniz, şu an sivasın başına gelenler bjk ninde başına gelebilir.
bu arada 3 oldu, sivasın bir an önce toparlanıp en azından 1 2 gol atması lazım. - 28-07-2009, 22:20:09****** vurguma dikkat ;****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi 5 BÜYÜK Var Bana Göre :Alıntı
SİVAS , BJK GS FB TB
Ayrıca İstanbul haricindekiler neden BJ GS FB TUTARLAR Anlamam
Forever ADANADEMİRSPOR
Sivasa Oynanan Macta Başarılar Dilerim.Umarım Düzeltirler.
