Trabzonspor dışındaki 3 büyükler dediğiniz takımların taraftarların anadolunun heryerinde derneği vardır..Örneğin antepli fenerliler, sivaslı kartallar yada galatasaraylılar derneği , fenerliler derneği ama birtek bir şehirde yoktur dernekleri oda trabzon . Eskiden deplasmanda rakip takıma taraftar sınırlaması yoktu hatırlicaksınız (bu arada gol oldu 2-0) o zamanlar istanbuldaki maçlarda stadın yarısı trabzonsporlu oluyodu.Karadeniz denince neden akla ilk trabzon geliyor neden 2 yılda 1 milyar euroluk yatırım yapıldı trabzona(Novhotel,avmler) trabzonun reklamını kim yaptı? kolbastının reklamını kim yaptı ? tabiki Trabzonspor.Yani sonuç olarak dünyanın neresine giderseniz gidin ister Londraya ister newyorka illa bir trabzonsporluya rastlarsınız , makedonya , hollanda , almanya , belçika .. geçen senelerde trabzonspor kötü gidiyordu ts nin maçını kesip o hafta sivasın maçını koydu digiturk o gün sadece 15 20 bin Trabzonsporlu arayıp lig tv yi iptal ettirmek istedi sonuç olarak digiturk çaresiz bir sonraki hafta kötü gitmesine rağmen ts maçını yayınladı işte büyüklük budur .. Trabzonspor 4.büyüktür