• 28-07-2009, 17:46:34
    #10
    Kingpin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım sivas avantajlı bir skor yapıp gelirde, şu 5 yicek diyenlere güzel kapak olur...
    Olacak inşallah..
  • 28-07-2009, 17:53:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Sivasın işi çok zor ama inşallah eller. Gönlümüz sivasla..
  • 28-07-2009, 17:56:24
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ligde Anderlecht'ten çok daha iyi takımları yenip TSL'i 2. bitiren bir takım gidip Şampiyonlar Ligi'nde Anderlecht'e elenirse vay haline...
  • 28-07-2009, 18:08:28
    #13
    mEc
    Üyeliği durduruldu
    Sivas kolay kolay teslim olmayacaktır.
  • 28-07-2009, 19:08:16
    #14
    geçen yılki performansın %60'ı galibiyet için yeter
    yatacak kontratakla basacak
    açık oynarsa çok yer
  • 28-07-2009, 19:23:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    haydi yiğido
  • 28-07-2009, 19:25:48
    #16
    Bir Zamanlar 3 Büyüklerden 8 yiyenler gördük

    Sivasımız Anadolu Temsilcimiz Ne yerlerse yesinler.

    Arkandayız yigidolar
  • 28-07-2009, 19:30:21
    #17
    Misafir
    Sivas geçen yılki kemik kadrosunu bozdu biraz.Özellikle bilica nın gitmesi ile sorunlar ortaya çıktı.

    Yasinin bekleneni verememesi,mehmet ve sezer in sakatlığı en büyük handikapları.Hazırlık maçlarında istediklerini alamadılar.Ersen Martin doğru bir transfer.Kamanan tam kontra atak futbolcusu sivasın oyun yapısına uygun.

    Anderlecth e gelirsek çok üst seviye bir takım değil.Biz (Trabzonspor) Anderletten 3 gömlek üstte aynı ligdeki Standart Liege yi 10 kişi 1-0 yendik.

    Dolayısı ile Sivasın her nekadar kadrosu sos versede defansif oyun anlayışı ile en kötü 1-1 veya 1-0 yenilgi ile sivasa gelirse kendi adına avantaj sağlayabilir.

    Sivas Anderleth i geçerse çok ciddi rakiplerle karşılaşacak işte ozaman vahim skorlar ortaya çıkabilir.Bu arada Anderleth de biglia var onu tanıyorum çok üst seviye topçu.Sonuç olarak sivas için bazı şeyler erken.Yinede başarılar dilerim.Oturup izleyeceğiz.Sonuçta türk takmı ve her türk takımını takip ederim.
  • 28-07-2009, 19:35:33
    #18
    Kendime göre acı bir gerçek var ki Sivas sadece kendi çöplüğünde ötebilen bir takım. Geçen sene intertotoda bile düzgün bir başarı elde edemedi. Beraberlik durumunda bile şükretmeleri lazım.