Kingpin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anderlecht - Sivasspor
123
●5.242
- 28-07-2009, 19:30:21MisafirSivas geçen yılki kemik kadrosunu bozdu biraz.Özellikle bilica nın gitmesi ile sorunlar ortaya çıktı.
Yasinin bekleneni verememesi,mehmet ve sezer in sakatlığı en büyük handikapları.Hazırlık maçlarında istediklerini alamadılar.Ersen Martin doğru bir transfer.Kamanan tam kontra atak futbolcusu sivasın oyun yapısına uygun.
Anderlecth e gelirsek çok üst seviye bir takım değil.Biz (Trabzonspor) Anderletten 3 gömlek üstte aynı ligdeki Standart Liege yi 10 kişi 1-0 yendik.
Dolayısı ile Sivasın her nekadar kadrosu sos versede defansif oyun anlayışı ile en kötü 1-1 veya 1-0 yenilgi ile sivasa gelirse kendi adına avantaj sağlayabilir.
Sivas Anderleth i geçerse çok ciddi rakiplerle karşılaşacak işte ozaman vahim skorlar ortaya çıkabilir.Bu arada Anderleth de biglia var onu tanıyorum çok üst seviye topçu.Sonuç olarak sivas için bazı şeyler erken.Yinede başarılar dilerim.Oturup izleyeceğiz.Sonuçta türk takmı ve her türk takımını takip ederim.
