• 28-07-2009, 20:27:57
    #19
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Zamanlar 3 Büyüklerden 8 yiyenler gördük
    Adı sanı duyulmamış takımdan yemek var, bir de şampiyonlar ligi şampiyonu'ndan yemek var. Birde o şampiyonlar ligi şampiyonu'nu 15 gün önce yenmek var. Bunu anlayabilecek kapasiteyi edinin.

    Anderlecht - Sivas aynı ayarda takımlar, maç ortada, umarım sivas kazanır
  • 28-07-2009, 21:21:30
    #20
    Üyeliği durduruldu
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Zamanlar 3 Büyüklerden 8 yiyenler gördük

    Sivasımız Anadolu Temsilcimiz Ne yerlerse yesinler.

    Arkandayız yigidolar
    Neden sürekli böyle su yüzüne çıkarıyorsunuz bu tip olayları anlayamıyorum. Bir Türk takımının yenilmesi sizi bu kadar mı mutlu ediyor? Yazık...
  • 28-07-2009, 21:35:24
    #21
    Haydi Yiğido. Başarını çekemeyenlere inat kazan bu maçı. Bülent Uygun ve öğrencilerine başarılar.
  • 28-07-2009, 21:36:24
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Anadolunun Trabzonspor 'dan sonra 2.temsilcisi olarak varsayabileceğimiz SivasSpor 'a başarılar..

    Fakat maç skor tahmin 4 : 1
  • 28-07-2009, 21:44:29
    #23
    Misafir
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Zamanlar 3 Büyüklerden 8 yiyenler gördük

    Sivasımız Anadolu Temsilcimiz Ne yerlerse yesinler.

    Arkandayız yigidolar
    3 büyük değil 4 büyük vardır.Zira Trabzonsporun 6 Şampiyonluğu ve sayısız kupasını hiçe saymamak gerekir.Zira geçmişte Barcelonalar liverpool lar avniakerde dize getirilmiştir.Bugün sivas anadolu takımıdır doğru ancak Anadoluyu temsil edemez malesef.Henüz bu ligde 2 yıldır var.Anadoluyu temsil etmek demek bütün illere gittiğinizde orada tribünlerinizi dolduran taraftarlarınızın olabilmesidir.Anadoludaki her şehirde taraftar yoğunluğunuzun olması gerekir.Sivas belediye başkanı gs-fb maçına gidip fener atkısı takabiliyorsa sivaslıların %70 ı hali hazırda istanbul takımlarını tutuyorsa? sivasın anadoluyu temsil etmesi mümkün değildir.
    En azından şimdilik.Zamanla Ligde istikrar sağlarsa sivas (manisa gibi 2 yıl 2. olup 3. yıl ligden düşme durumları olmazsa) zamanla Sivasspor taraftarı bilinçli bir taraftar haline gelebilir ve anadoludanda bir ses yükselebilir Trabzonspor dışında.

    Bana kalsa herkes kendi şehrinin takımını tutsun.Sivaslı sivası tutsun.Ankaralı ankarasporu.İşte ozaman birşeyler temsil edilebilir.
  • 28-07-2009, 21:48:43
    #24
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Zamanlar 3 Büyüklerden 8 yiyenler gördük
    Sivasımız Anadolu Temsilcimiz Ne yerlerse yesinler.
    Arkandayız yigidolar
    altını kalın puntolarla çiziyorum 3 büyük yok 4 büyük var.oda Trabzonspor

    bu arada Sivas'a başarılar.Maç heycanlı olmaya başladı.
  • 28-07-2009, 21:49:20
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 büyük değil 4 büyük vardır.Zira Trabzonsporun 6 Şampiyonluğu ve sayısız kupasını hiçe saymamak gerekir.Zira geçmişte Barcelonalar liverpool lar avniakerde dize getirilmiştir.Bugün sivas anadolu takımıdır doğru ancak Anadoluyu temsil edemez malesef.Henüz bu ligde 2 yıldır var.Anadoluyu temsil etmek demek bütün illere gittiğinizde orada tribünlerinizi dolduran taraftarlarınızın olabilmesidir.Anadoludaki her şehirde taraftar yoğunluğunuzun olması gerekir.Sivas belediye başkanı gs-fb maçına gidip fener atkısı takabiliyorsa sivaslıların %70 ı hali hazırda istanbul takımlarını tutuyorsa? sivasın anadoluyu temsil etmesi mümkün değildir.
    En azından şimdilik.Zamanla Ligde istikrar sağlarsa sivas (manisa gibi 2 yıl 2. olup 3. yıl ligden düşme durumları olmazsa) zamanla Sivasspor taraftarı bilinçli bir taraftar haline gelebilir ve anadoludanda bir ses yükselebilir Trabzonspor dışında.

    Bana kalsa herkes kendi şehrinin takımını tutsun.Sivaslı sivası tutsun.Ankaralı ankarasporu.İşte ozaman birşeyler temsil edilebilir.
    Şu Fenerbahçe atkılı resmini gösterir misin? Mecnun Odyakmaz'dan bahsediyoruz değil mi ?
  • 28-07-2009, 21:55:17
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 büyük değil 4 büyük vardır.Zira Trabzonsporun 6 Şampiyonluğu ve sayısız kupasını hiçe saymamak gerekir.Zira geçmişte Barcelonalar liverpool lar avniakerde dize getirilmiştir.Bugün sivas anadolu takımıdır doğru ancak Anadoluyu temsil edemez malesef.Henüz bu ligde 2 yıldır var.Anadoluyu temsil etmek demek bütün illere gittiğinizde orada tribünlerinizi dolduran taraftarlarınızın olabilmesidir.Anadoludaki her şehirde taraftar yoğunluğunuzun olması gerekir.Sivas belediye başkanı gs-fb maçına gidip fener atkısı takabiliyorsa sivaslıların %70 ı hali hazırda istanbul takımlarını tutuyorsa? sivasın anadoluyu temsil etmesi mümkün değildir.
    En azından şimdilik.Zamanla Ligde istikrar sağlarsa sivas (manisa gibi 2 yıl 2. olup 3. yıl ligden düşme durumları olmazsa) zamanla Sivasspor taraftarı bilinçli bir taraftar haline gelebilir ve anadoludanda bir ses yükselebilir Trabzonspor dışında.

    Bana kalsa herkes kendi şehrinin takımını tutsun.Sivaslı sivası tutsun.Ankaralı ankarasporu.İşte ozaman birşeyler temsil edilebilir.
    Altına imzamı basılır napılır bilmem
  • 28-07-2009, 22:02:17
    #27
    Üyeliği durduruldu
    DK 11 Skor

    Anderlecht 1 - 0 SivasSpor