Bir Zamanlar 3 Büyüklerden 8 yiyenler gördük
Sivasımız Anadolu Temsilcimiz Ne yerlerse yesinler.
Arkandayız yigidolar
Neden sürekli böyle su yüzüne çıkarıyorsunuz bu tip olayları anlayamıyorum. Bir Türk takımının yenilmesi sizi bu kadar mı mutlu ediyor? Yazık...