frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Zamanlar 3 Büyüklerden 8 yiyenler gördük

Sivasımız Anadolu Temsilcimiz Ne yerlerse yesinler.

Arkandayız yigidolar
3 büyük değil 4 büyük vardır.Zira Trabzonsporun 6 Şampiyonluğu ve sayısız kupasını hiçe saymamak gerekir.Zira geçmişte Barcelonalar liverpool lar avniakerde dize getirilmiştir.Bugün sivas anadolu takımıdır doğru ancak Anadoluyu temsil edemez malesef.Henüz bu ligde 2 yıldır var.Anadoluyu temsil etmek demek bütün illere gittiğinizde orada tribünlerinizi dolduran taraftarlarınızın olabilmesidir.Anadoludaki her şehirde taraftar yoğunluğunuzun olması gerekir.Sivas belediye başkanı gs-fb maçına gidip fener atkısı takabiliyorsa sivaslıların %70 ı hali hazırda istanbul takımlarını tutuyorsa? sivasın anadoluyu temsil etmesi mümkün değildir.
En azından şimdilik.Zamanla Ligde istikrar sağlarsa sivas (manisa gibi 2 yıl 2. olup 3. yıl ligden düşme durumları olmazsa) zamanla Sivasspor taraftarı bilinçli bir taraftar haline gelebilir ve anadoludanda bir ses yükselebilir Trabzonspor dışında.

Bana kalsa herkes kendi şehrinin takımını tutsun.Sivaslı sivası tutsun.Ankaralı ankarasporu.İşte ozaman birşeyler temsil edilebilir.