Konu
Anderlecht - Sivasspor
28-07-2009, 21:48:43
#24
schreck
frmkanka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir Zamanlar 3 Büyüklerden 8 yiyenler gördük
Sivasımız Anadolu Temsilcimiz Ne yerlerse yesinler.
Arkandayız yigidolar
altını kalın puntolarla çiziyorum 3 büyük yok 4 büyük var.oda Trabzonspor
bu arada Sivas'a başarılar.Maç heycanlı olmaya başladı.