Konu
Anderlecht - Sivasspor
28-07-2009, 19:35:33
#18
burYq
Kendime göre acı bir gerçek var ki Sivas sadece kendi çöplüğünde ötebilen bir takım. Geçen sene intertotoda bile düzgün bir başarı elde edemedi. Beraberlik durumunda bile şükretmeleri lazım.