• 29-07-2009, 00:42:27
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Naptın be Sivas'ım
  • 29-07-2009, 00:54:05
    #74
    phpexpert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ++ 5 yediler
    4 Büyük yok tek büyük var oda GALATASARAY !!!
    Aha bir sipariş daha.
  • 29-07-2009, 01:06:13
    #75
    Üyeliği durduruldu
    Mbemba futbolcumu ? Yasin Futbolcumu ? Uğur Futbolcumu ? Sen okadar iyi futbolcularını yolla sonra anderlech i yenecem diye çık Tam bir hayal kırıklıgı.
  • 29-07-2009, 01:09:23
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun ama baştan beri söylüyordum zaten Sivas'ın işi zor diye. Anderlet son 10 senede belki hiç iyi bir takım değil ama yinede senelerin vermiş olduğu bir Avrupa tecrübesine sahip takım. Sonuca hiç şaşırmadım. Hatta daha fazlası bile olabilirdi. Çünkü Sivas oturmuş kadrosunu çok değiştirdi. Tamam Blicayı fener istedi ve aldı ona bir şey demiyorum ama diğer adamlarını elinde tutması lazımdı. Sivas'ı Sivas yapan o futbolculardı. Kalkıp da Ersan matinden medet umarlarsa olacağı bu. Türk takımı olduğu için azda olsa üzüldüm. Sadece Bülent Uygun'un geçen seneden beri olan küstah tavırları yüzünden bunu hakettiğini düşünüyorum..
  • 29-07-2009, 01:10:46
    #77
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben demiştım 5-0 olucak die, kime oldu kapak Avrupa tecrübesi olmayan bi takımdan ancak bu beklenır, bakmayın sız şampıyonlar lıgıne gıttığine, geçen sene fb-gs ligte olmayınca bjk ve sivas gün doğdu.. Şimdi yazıyorum buraya bjk de sıfır çekecek o ligde

    Sölemiştım ben
    Espri canavarı
  • 29-07-2009, 01:14:48
    #78
    Avrupa'da is yapabilcek malesef sadece 2 takimimiz var. Galatasaray ve Fenerbahce.
  • 29-07-2009, 01:18:06
    #79
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa'da is yapabilcek malesef sadece 2 takimimiz var. Galatasaray ve Fenerbahce.
    Aynen
  • 29-07-2009, 01:19:19
    #80
    Üyeliği durduruldu
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa'da is yapabilcek malesef sadece 2 takimimiz var. Galatasaray ve Fenerbahce.
    O işi geçeceksin bir kere Tamam GS ye bir şey demiyorum. Onlar başarı yakalıyor ama Fener ne başarısı yakalamış ? Çeyrek finale çıkmakla kupa alınmıyor. Eğer Fener başarılı olucaksa biz kat kat daha başarılı oluruz. Zaten daha başarılı bir takımız ve o yüzden Şampiyonlar liginde biz varız..
  • 29-07-2009, 01:19:43
    #81
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa'da is yapabilcek malesef sadece 2 takimimiz var. Galatasaray ve Fenerbahce.
    Umarız ki tüm takımlarımız başarılı olurlar.