Avrupa'da is yapabilcek malesef sadece 2 takimimiz var. Galatasaray ve Fenerbahce.
O işi geçeceksin bir kere

Tamam GS ye bir şey demiyorum. Onlar başarı yakalıyor ama Fener ne başarısı yakalamış ? Çeyrek finale çıkmakla kupa alınmıyor. Eğer Fener başarılı olucaksa biz kat kat daha başarılı oluruz. Zaten daha başarılı bir takımız ve o yüzden Şampiyonlar liginde biz varız..