Konu
Anderlecht - Sivasspor
29-07-2009, 01:19:43
#81
dsngr
FloRida adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avrupa'da is yapabilcek malesef sadece 2 takimimiz var. Galatasaray ve Fenerbahce.
Umarız ki tüm takımlarımız başarılı olurlar.