Ben demiştım 5-0 olucak die, kime oldu kapak

Avrupa tecrübesi olmayan bi takımdan ancak bu beklenır, bakmayın sız şampıyonlar lıgıne gıttığine, geçen sene fb-gs ligte olmayınca bjk ve sivas gün doğdu..
Şimdi yazıyorum buraya bjk de sıfır çekecek o ligde
Sölemiştım ben