ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben demiştım 5-0 olucak die, kime oldu kapak Avrupa tecrübesi olmayan bi takımdan ancak bu beklenır, bakmayın sız şampıyonlar lıgıne gıttığine, geçen sene fb-gs ligte olmayınca bjk ve sivas gün doğdu.. Şimdi yazıyorum buraya bjk de sıfır çekecek o ligde

Sölemiştım ben
Espri canavarı