arkadaşlar maçın skoruna bakarak bu yazılarımı değerlendirmeyin ama
bjk şampiyon olunca, sivas 2. olunca amcama şunu demiştim.

bjk şampiyon olmadı onu zorla şampiyon yaptılar.
sivas 2. olmadı sivası zorla 2. yaptılar

lig'imizin kalitesi düşük olduğu için bu takımlar bu halde.Bu yazılarımı not alın bjk yide göreceksiniz, şu an sivasın başına gelenler bjk ninde başına gelebilir.


bu arada 3 oldu, sivasın bir an önce toparlanıp en azından 1 2 gol atması lazım.