Konu
Anderlecht - Sivasspor
28-07-2009, 22:06:22
#30
schreck
ya ben böyle işin 2 oldu :S
zaten yiyecekleri belliydi geri pas felan.Yazık ya.Çokta istekli oynuyorlar.