Lugano yakalandı !
36
●1.814
- 01-03-2009, 11:56:57Üyeliği durdurulduhepimiz hemen hemen stad a maç izleyeme gitmişizdir hangimiz hakame, futbolculara, yönetime küfür etmedik ? hepimiz ettik futbolcularıda terbiyesiz diye nitelendirmeyin bence sinirlenen herkesin ağzından iyi yada kötü sözler çıkar.. bunu unutmyın bu fenerli bir futbolcu olur yada gs li farketmez.
- 01-03-2009, 12:58:21Bende Fb'liyim ben olsam bende küfür ederdimArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama en azından elimle ağzımı kapatırdım.Maksat söyleyip rahatlamış olmak
- 01-03-2009, 12:59:13Hasan şaş karlı havada oynanılan maçta eldivenini karşı takımın futbolcusuna verdi fair play ödülüne aday oluştu geçen senelerde
- 01-03-2009, 13:01:09Dimi yakışırnida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu arada -rep verenler ismini de belirtsin, çekinmesin
- 01-03-2009, 13:03:13ispanyollar iyi yakalamış da bakalım federasyondan nasıl bi tepki gelecek.
ümit karan olayınıda takip ettim.Ümit şunu söyledi orda ben yere tepki gösterdim o yuzden yere sövdüm
Zaten sadece lugano yapmıyor bunu.Bu sadece yakalanabilenler.Ya gözden kaçanlara ne demeli
- 01-03-2009, 13:15:37çok karaktersiz bir oyuncu hem oyun anlayışı hemde kişiliği ile.fener daha iyi oyuncular bulmalı
-rep veren arkdaşa hitaben: şimdi karakter olarak futbolda o.ç dersen karaktersizlik örneği gösterirsin ayrıyeten oynadığı maçlarda hakeme çaktırmadan dirsek atana ne denir bilmem.bir de tabi o soru işareti var o da senin karakterini gösterir
tekrardan edit:
2. -rep veren arkdaş hitaben.küfür var küfür var milletin anasına bacısını haklı haksız yere küfür etmek nedir?
Hasan Şaş'tı
