• 01-03-2009, 11:56:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hepimiz hemen hemen stad a maç izleyeme gitmişizdir hangimiz hakame, futbolculara, yönetime küfür etmedik ? hepimiz ettik futbolcularıda terbiyesiz diye nitelendirmeyin bence sinirlenen herkesin ağzından iyi yada kötü sözler çıkar.. bunu unutmyın bu fenerli bir futbolcu olur yada gs li farketmez.
  • 01-03-2009, 12:06:45
    #11
    Fenerasyon kurtarır bi' cacık olmaz.
  • 01-03-2009, 12:52:08
    #12
    Helal olsun Lugano'ya . Adamda hiç bitmeyen bir hırs var ve sahada varını yoğunu ortaya koyan bir oyuncu . Bu hırsın sonunda da bazen sinirlerine hakim olamıyor ama olsun yakışır Lugona ya . Keşke diğerleride biraz Lugano kadar hırslı olsalar.
  • 01-03-2009, 12:54:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    En terbiyeli oyuncu Hasan Şaş'tı
  • 01-03-2009, 12:58:21
    #14
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepimiz hemen hemen stad a maç izleyeme gitmişizdir hangimiz hakame, futbolculara, yönetime küfür etmedik ? hepimiz ettik futbolcularıda terbiyesiz diye nitelendirmeyin bence sinirlenen herkesin ağzından iyi yada kötü sözler çıkar.. bunu unutmyın bu fenerli bir futbolcu olur yada gs li farketmez.
    Bende Fb'liyim ben olsam bende küfür ederdim Ama en azından elimle ağzımı kapatırdım.Maksat söyleyip rahatlamış olmak
  • 01-03-2009, 12:59:13
    #15
    Hasan şaş karlı havada oynanılan maçta eldivenini karşı takımın futbolcusuna verdi fair play ödülüne aday oluştu geçen senelerde
  • 01-03-2009, 13:01:09
    #16
    nida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun Lugano'ya . Adamda hiç bitmeyen bir hırs var ve sahada varını yoğunu ortaya koyan bir oyuncu . Bu hırsın sonunda da bazen sinirlerine hakim olamıyor ama olsun yakışır Lugona ya . Keşke diğerleride biraz Lugano kadar hırslı olsalar.
    Dimi yakışır
    Bu arada -rep verenler ismini de belirtsin, çekinmesin
  • 01-03-2009, 13:03:13
    #17
    ispanyollar iyi yakalamış da bakalım federasyondan nasıl bi tepki gelecek.
    ümit karan olayınıda takip ettim.Ümit şunu söyledi orda ben yere tepki gösterdim o yuzden yere sövdüm
    Zaten sadece lugano yapmıyor bunu.Bu sadece yakalanabilenler.Ya gözden kaçanlara ne demeli
  • 01-03-2009, 13:15:37
    #18
    çok karaktersiz bir oyuncu hem oyun anlayışı hemde kişiliği ile.fener daha iyi oyuncular bulmalı

    -rep veren arkdaşa hitaben: şimdi karakter olarak futbolda o.ç dersen karaktersizlik örneği gösterirsin ayrıyeten oynadığı maçlarda hakeme çaktırmadan dirsek atana ne denir bilmem.bir de tabi o soru işareti var o da senin karakterini gösterir

    tekrardan edit:
    2. -rep veren arkdaş hitaben.küfür var küfür var milletin anasına bacısını haklı haksız yere küfür etmek nedir?