• 01-03-2009, 11:34:31
    #1
    Lugano yakalandı!



    Uruguaylı savunmacı, ilk yarıda elle kestiği bir pozisyon sonrası hakem Hüseyin Göçek’ten sarı kart görünce çıldırdı.


    Göçek’in kararına uzun süre itiraz eden Lugano daha sonra yardımcı hakem Tarık Ongun’a bir şeyler söyledi. Karşılaşmayı naklen yayınlayan İspanyol televizyonu Canal Plus’ın spikerinin Lugano’nun yakın çekim görüntüleri sırasında söylediği sözler karşısında “Aman, aman” ifadelerini kullandığı öğrenildi. Lugano’nun İspanyolca tam üç kez “O.... çocuğu” dediği ve İspanya’da büyük tepki gördüğü bildirildi.

    kaynak : milliyet
  • 01-03-2009, 11:43:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ümit karanda terbiyesiz


    Yapmamaları lazım aslında
  • 01-03-2009, 11:44:07
    #3
    Bu Adam akıllanmayacak
  • 01-03-2009, 11:48:45
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aferin ispanyol televizyonuna.. Versin şimdi 5 maç lugano'ya bazılar da kına yaksın !
  • 01-03-2009, 11:50:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ama haksız bir sarı karttı ve takibinde gol yedik o pozisyonun.
  • 01-03-2009, 11:52:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1 kerede yetmemiş 3 kere etmiş ah Lugano ah
  • 01-03-2009, 11:53:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama haksız bir sarı karttı ve takibinde gol yedik o pozisyonun.
    Hocam neresi haksız adamın önünden eliyle aldı topu
  • 01-03-2009, 11:54:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neresi haksız adamın önünden eliyle aldı topu

    Kayarak geliordu ayagına carpmadı eline carptı. O zaman onceki pozisyonda penaltıydı
  • 01-03-2009, 11:56:10
    #9
    Sinir haliyle insanlar neler yapabiliyor luganoda haksız durumda kart görünce sinirini küfür ederek çıkarmış iyi bir durum değil ama sonuçta sinir hali.