Lugano yakalandı!
Uruguaylı savunmacı, ilk yarıda elle kestiği bir pozisyon sonrası hakem Hüseyin Göçek’ten sarı kart görünce çıldırdı.
Göçek’in kararına uzun süre itiraz eden Lugano daha sonra yardımcı hakem Tarık Ongun’a bir şeyler söyledi. Karşılaşmayı naklen yayınlayan İspanyol televizyonu Canal Plus’ın spikerinin Lugano’nun yakın çekim görüntüleri sırasında söylediği sözler karşısında “Aman, aman” ifadelerini kullandığı öğrenildi. Lugano’nun İspanyolca tam üç kez “O.... çocuğu” dediği ve İspanya’da büyük tepki gördüğü bildirildi.
kaynak : milliyet
Lugano yakalandı !
36
●1.814
- 01-03-2009, 11:34:31
- 01-03-2009, 11:53:25Üyeliği durdurulduHocam neresi haksız adamın önünden eliyle aldı topuDakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2009, 11:54:05Üyeliği durdurulduAlone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayarak geliordu ayagına carpmadı eline carptı. O zaman onceki pozisyonda penaltıydı

ah Lugano ah