• 01-03-2009, 13:33:34
    #19
    Futbolcu disiplini 0'ın altında olanlardan birisi.

    Hele ki ispanyol televizyonuna yakalanıyorsa.
  • 01-03-2009, 13:40:01
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Kim ne derse desin tam bir futbolcu.
  • 01-03-2009, 13:44:17
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    diego alfredo lugano moreno
    Bu ruhta 2-3 oyuncumuz daha olsa..
  • 01-03-2009, 13:50:49
    #22
    huhuhe okurken gül gül öldüm beşiktaşlı ve galatasaraylı arkadşaımızın yorumları cidden hayret verici utanmasa onlarda küfür edicekler lugonaya içlerindeki lanet olası .D hakem sevgileri çıktı ortaya bir anda
  • 01-03-2009, 14:27:09
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    huhuhe okurken gül gül öldüm beşiktaşlı ve galatasaraylı arkadşaımızın yorumları cidden hayret verici utanmasa onlarda küfür edicekler lugonaya içlerindeki lanet olası .D hakem sevgileri çıktı ortaya bir anda

    Hakemde Aziz Yıldırım'ın ortağıymış gecenlerde bi konuda öyle söylüyorlardı
  • 01-03-2009, 14:49:14
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Luganonun her maçta yaptığı şeyler bunlar.. Tamam profesyonel bir futbolcu hırslı olabilir ve iyi bir futbolcu olabilir ama büyük bir kulüpte oynuyorsan böle terbiyesizlik yapmıcaksın.. Bizimkiler mal mal bakar adamın suratına anca İspanyollar durumu hemen anlar böle.. Lugano madem o kadar delikanlı Türkiye'de o lafları Türkçe kullansın bakalım ne oluyor. Gerçi bu hakemler olduğu sürece hiç bir şey olmaz.. Dünkü maçta hayatımda belki ilk defa fenerin galip gelmesini istedim. Ama şunu duyduktan sonra keşke yenilseydi diyorum.
  • 01-03-2009, 15:28:39
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bu adama hiçbir gerekçe sunmadan "terbiyesiz" diyen kişi kendisi terbiyesizdir.
    Yahu maçta küfür etmek terbiyesizlik mi yani?
    Elbette terbiyesizlik, durduk yere söylersen.
    Ama adamın gerekçesi var, sinirler üst düzey.
    Sonra da birileri gelip ukalaca "terbiyesiz" diyor.
    Bırakın bu işleri arkadaşlar.
    Bunun takım tutmakla alakası yok.
    Evet Fenerbahçeliyim.
    Ama Ümit Karan olayında en sert tepkiyi ben verdim, kendi içimde.
    Ben Ümit Karan'ın samimiyetine güvendim, küfür etmediğine de eminim.
    Ancak küfür etti diye de herifi ahlaksız, terbiyesiz, ******** ilan etmek, ayıbın ta kendisidir.
  • 01-03-2009, 15:40:32
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bir tek lugano küfür ediyor zaten gs li bjk li futbolcular sütten çıkmış ak kaşık
  • 01-03-2009, 15:51:46
    #27
    eğer haber gerçektende gerçekse sanırım bi açıklama gelir.Biraz daha bekleyip görelim diyorum ben