Futbolcu disiplini 0'ın altında olanlardan birisi.
Hele ki ispanyol televizyonuna yakalanıyorsa.
Lugano yakalandı !
36
●1.814
- 01-03-2009, 14:27:09Üyeliği durdurulduOmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakemde Aziz Yıldırım'ın ortağıymış

gecenlerde bi konuda öyle söylüyorlardı
- 01-03-2009, 14:49:14Üyeliği durdurulduLuganonun her maçta yaptığı şeyler bunlar.. Tamam profesyonel bir futbolcu hırslı olabilir ve iyi bir futbolcu olabilir ama büyük bir kulüpte oynuyorsan böle terbiyesizlik yapmıcaksın.. Bizimkiler mal mal bakar adamın suratına anca İspanyollar durumu hemen anlar böle.. Lugano madem o kadar delikanlı Türkiye'de o lafları Türkçe kullansın bakalım ne oluyor. Gerçi bu hakemler olduğu sürece hiç bir şey olmaz.. Dünkü maçta hayatımda belki ilk defa fenerin galip gelmesini istedim. Ama şunu duyduktan sonra keşke yenilseydi diyorum.
- 01-03-2009, 15:28:39Üyeliği durdurulduBu adama hiçbir gerekçe sunmadan "terbiyesiz" diyen kişi kendisi terbiyesizdir.
Yahu maçta küfür etmek terbiyesizlik mi yani?
Elbette terbiyesizlik, durduk yere söylersen.
Ama adamın gerekçesi var, sinirler üst düzey.
Sonra da birileri gelip ukalaca "terbiyesiz" diyor.
Bırakın bu işleri arkadaşlar.
Bunun takım tutmakla alakası yok.
Evet Fenerbahçeliyim.
Ama Ümit Karan olayında en sert tepkiyi ben verdim, kendi içimde.
Ben Ümit Karan'ın samimiyetine güvendim, küfür etmediğine de eminim.
Ancak küfür etti diye de herifi ahlaksız, terbiyesiz, ******** ilan etmek, ayıbın ta kendisidir. - 01-03-2009, 15:51:46eğer haber gerçektende gerçekse sanırım bi açıklama gelir.Biraz daha bekleyip görelim diyorum ben
okurken gül gül öldüm beşiktaşlı ve galatasaraylı arkadşaımızın yorumları cidden