Bu adama hiçbir gerekçe sunmadan "terbiyesiz" diyen kişi kendisi terbiyesizdir.
Yahu maçta küfür etmek terbiyesizlik mi yani?
Elbette terbiyesizlik, durduk yere söylersen.
Ama adamın gerekçesi var, sinirler üst düzey.
Sonra da birileri gelip ukalaca "terbiyesiz" diyor.
Bırakın bu işleri arkadaşlar.
Bunun takım tutmakla alakası yok.
Evet Fenerbahçeliyim.
Ama Ümit Karan olayında en sert tepkiyi ben verdim, kendi içimde.
Ben Ümit Karan'ın samimiyetine güvendim, küfür etmediğine de eminim.
Ancak küfür etti diye de herifi ahlaksız, terbiyesiz, ******** ilan etmek, ayıbın ta kendisidir.