Luganonun her maçta yaptığı şeyler bunlar.. Tamam profesyonel bir futbolcu hırslı olabilir ve iyi bir futbolcu olabilir ama büyük bir kulüpte oynuyorsan böle terbiyesizlik yapmıcaksın.. Bizimkiler mal mal bakar adamın suratına anca İspanyollar durumu hemen anlar böle.. Lugano madem o kadar delikanlı Türkiye'de o lafları Türkçe kullansın bakalım ne oluyor. Gerçi bu hakemler olduğu sürece hiç bir şey olmaz.. Dünkü maçta hayatımda belki ilk defa fenerin galip gelmesini istedim. Ama şunu duyduktan sonra keşke yenilseydi diyorum.