diyip -rep veren arkadaş ı merak ettim kendini de söylerse iyi olur , yani
ben futbol konusunda kimseyi böyle kırmam ama premium alim bakim kim vermiş
36
●1.814
burdaki ben beşiktaşlı , galatasaraylı arkadaşlar ile sürekli şakalaşıyorum , iyi niyetli söyledim söylerkende tepki almam diye düşünüyordumki , vermezler ama sus.. diye -rep yani ilgincime gitti önemi yok pek uzatmanın
vs konuları açalım sayın manson