• 01-03-2009, 15:54:51
    #28
    sus diyip -rep veren arkadaş ı merak ettim kendini de söylerse iyi olur , yani ben futbol konusunda kimseyi böyle kırmam ama premium alim bakim kim vermiş
  • 01-03-2009, 16:07:45
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Her takımda bu tip maçları çirkinleştiren adamlar var kabul ediyorum ama Lugano her maçta bir çirkeflik yapıyor. Ben hakeme bu kadar itiraz eden hakemin üstüne bu kadar giden ve sarı kart görmeyen bir futbolcu daha tanımıyorum. Luganonun kasti yaparak sakatladığı oyuncu sayısı belkide 20 yi aştı. Bir zamanlar bizdede Zago vardı bunu yapan. Oda çok iyi futbolcuydu ama oda futbolcu ahlakına sahip değildi. Acaba ispanyada top oynasa ve küfürü etse bakalım ne olurdu merak ediyorum. Dünkü maçta lugano çok iyi top oynadı ama yine yapmış yapıcağını.

    Ayrıca ömer sana o eksi repi ben verdim. Normalde adımı yanına yazarım - veya + rep verince unutmuşum heralde. - Repi rakip taraftarlarla dalga geçer gibi konuşmandan dolayı verdim. Geri iade edebilirsin.
  • 01-03-2009, 16:54:21
    #30
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her takımda bu tip maçları çirkinleştiren adamlar var kabul ediyorum ama Lugano her maçta bir çirkeflik yapıyor. Ben hakeme bu kadar itiraz eden hakemin üstüne bu kadar giden ve sarı kart görmeyen bir futbolcu daha tanımıyorum. Luganonun kasti yaparak sakatladığı oyuncu sayısı belkide 20 yi aştı. Bir zamanlar bizdede Zago vardı bunu yapan. Oda çok iyi futbolcuydu ama oda futbolcu ahlakına sahip değildi. Acaba ispanyada top oynasa ve küfürü etse bakalım ne olurdu merak ediyorum. Dünkü maçta lugano çok iyi top oynadı ama yine yapmış yapıcağını.
    Ayrıca ömer sana o eksi repi ben verdim. Normalde adımı yanına yazarım - veya + rep verince unutmuşum heralde. - Repi rakip taraftarlarla dalga geçer gibi konuşmandan dolayı verdim. Geri iade edebilirsin.
    yok etmem ben iade felan burdaki ben beşiktaşlı , galatasaraylı arkadaşlar ile sürekli şakalaşıyorum , iyi niyetli söyledim söylerkende tepki almam diye düşünüyordumki , vermezler ama sus.. diye -rep yani ilgincime gitti önemi yok pek uzatmanın
  • 01-03-2009, 21:57:55
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendi dilini konuşanları anlamayanlar ispanyolca konuşanları bi'zahmet anlamasınlar zaten..
  • 01-03-2009, 21:58:46
    #32
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi dilini konuşanları anlamayanlar ispanyolca konuşanları bi'zahmet anlamasınlar zaten..

    Aynen.
  • 01-03-2009, 22:36:46
    #33
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lugano geldiğinden beri böyle. Nerde kavga var lugano orada nerde en ufak tartışma var lugano koşa koşa gidiyor,bakıyorsun sahada en çok kim itiraz ediyor lugano. Bir de küfür ediyormuş,anlamıyoruz tabii ispanyollar olmasa anlayamayacaktıkda.
    birazda ibrahim üzülmez , ibrahim toraman vs konuları açalım sayın manson
  • 01-03-2009, 22:39:22
    #34
    4ever Lugano.
  • 02-03-2009, 03:06:01
    #35
    ankaraspor un yedek kaleciside kulübede sahadaki rakip oyuncu küfür ediyor diye oda ona etti kırmızı kart yedi oynamadan
  • 02-03-2009, 12:02:38
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Lugano'yu oldum olası sevmiyorum ... Gerçi onunda pek umrunda değildir ama