Her takımda bu tip maçları çirkinleştiren adamlar var kabul ediyorum ama Lugano her maçta bir çirkeflik yapıyor. Ben hakeme bu kadar itiraz eden hakemin üstüne bu kadar giden ve sarı kart görmeyen bir futbolcu daha tanımıyorum. Luganonun kasti yaparak sakatladığı oyuncu sayısı belkide 20 yi aştı. Bir zamanlar bizdede Zago vardı bunu yapan. Oda çok iyi futbolcuydu ama oda futbolcu ahlakına sahip değildi. Acaba ispanyada top oynasa ve küfürü etse bakalım ne olurdu merak ediyorum. Dünkü maçta lugano çok iyi top oynadı ama yine yapmış yapıcağını.

Ayrıca ömer sana o eksi repi ben verdim. Normalde adımı yanına yazarım - veya + rep verince unutmuşum heralde. - Repi rakip taraftarlarla dalga geçer gibi konuşmandan dolayı verdim. Geri iade edebilirsin.