hepimiz hemen hemen stad a maç izleyeme gitmişizdir hangimiz hakame, futbolculara, yönetime küfür etmedik ? hepimiz ettik futbolcularıda terbiyesiz diye nitelendirmeyin bence sinirlenen herkesin ağzından iyi yada kötü sözler çıkar.. bunu unutmyın bu fenerli bir futbolcu olur yada gs li farketmez.