ispanyollar iyi yakalamış da bakalım federasyondan nasıl bi tepki gelecek.
ümit karan olayınıda takip ettim.Ümit şunu söyledi orda ben yere tepki gösterdim o yuzden yere sövdüm
Zaten sadece lugano yapmıyor bunu.Bu sadece yakalanabilenler.Ya gözden kaçanlara ne demeli