ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepimiz hemen hemen stad a maç izleyeme gitmişizdir hangimiz hakame, futbolculara, yönetime küfür etmedik ? hepimiz ettik futbolcularıda terbiyesiz diye nitelendirmeyin bence sinirlenen herkesin ağzından iyi yada kötü sözler çıkar.. bunu unutmyın bu fenerli bir futbolcu olur yada gs li farketmez.
Bende Fb'liyim ben olsam bende küfür ederdim Ama en azından elimle ağzımı kapatırdım.Maksat söyleyip rahatlamış olmak