• 09-01-2009, 21:25:23
    #28
    M3N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte sizin gibi zihniyetler yüzünden anca böyle 40 yılda bir Galatasaray Fenerbahçe maclarını izmirde izlersiniz. Kentinizin takımına degil istanbul takımlarina destek cikin siz. Utanmadan birde Nerden kısmına izmir yazmısınız tebrik ediyorum. İzmirde yaşa izmirden para kazan istanbul takımını tut. peh..
    Altaylilarin actigi ''Biz izmirliyiz ? ya siz ? '' pankarti dikkatinizi cekmistir umarim.
    Birde bagirdik demisiniz bende kapalida macta idim neden son 5 dk haric sesiniz gelmedi ? siz dahi altay tribünün şovlarini cektiniz fotograf makinelerinizle..
    herneyse Tebrikler GS. Tebrikler Kendi kentininin takımını tutan GS TARAFTARI..
    Burda taraftarın değil o takımların suçu var kaç yıldır İzmir takımı yoksa Süper Lig'de taraftar yüzünden değil o takımların hep birbirini destekleyeceklerine aşağıya çekmeleri ve bölünmelerinden ve senin gibi itaatkar taraftarlar yüzündendir adam Altay'ı seveceksede senin gibi zihniyet yüzünden İzmir takımlarına küser be.
  • 09-01-2009, 23:15:57
    #29
    M3N
    Üyeliği durduruldu
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin bahsettiğin zihniyetimle sonsuza kadar övünüyorum İzmir takımların Göztepe yi tutuyorum. Normalde de Cimbom. Gidip Altay tarafına mı gircektim bide
    ''İzmir takımların Göztepe yi tutuyorum. Normalde de Cimbom.''

    Ankara takımlarından kimi tutuyorsun yada Afyon takimlarindan ?

    Zihniyete bak..hakikatten nickine yarasir bir cümle..
  • 09-01-2009, 23:20:17
    #30
    M3N
    Üyeliği durduruldu
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda taraftarın değil o takımların suçu var kaç yıldır İzmir takımı yoksa Süper Lig'de taraftar yüzünden değil o takımların hep birbirini destekleyeceklerine aşağıya çekmeleri ve bölünmelerinden ve senin gibi itaatkar taraftarlar yüzündendir adam Altay'ı seveceksede senin gibi zihniyet yüzünden İzmir takımlarına küser be.
    Verdigi örnek süpermis..Sizin futboldan anladiginizi sanmıyorum.Aynı sehirde yada komşu illerde olun birbirini seven takım gördün mü sen ?

    ALTAY - ksk - gözgöz

    bjk gs fb

    sakarya kocaeli

    liste uzar gider.


    Ve bir takımın basarili olmasi icin taraftar destegi lazimdir. Birbirine düsmanlıkla alakali bir durum olsa gs-fb-bjk arasindan hic sampiyon cikmazdi sanirim? Bize Tribün kültürünü ögretmeyin. 8 yasımdan beri maclara gidip geliyorum. İtaatkar demisin Allahtan baska kmseye itaat etmeyiz. Ama ölümüne severiz. Sizin gibi tv seyircileri anlayamaz bu isleri + öyle - rep vermeklede olmaz. sabaha kadar verseniz ne olcak bakın dalganiza
  • 10-01-2009, 10:32:44
    #31
    Bala bala yendik he öle olsun bakalım
  • 12-01-2009, 20:21:05
    #32
    Üyeliği durduruldu
    bende maçtaydım

    Tabiikide Altay kalearkasında ardından kapalıya geçtik.

    Bu izmirliler ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum karşımızda koca bir moloz yığını vardı o kadar insan bi kez tezahurat yapamadı

    Biz resmen şov yaptık Altay taraftarının sayısıda gayet iyidi

    Boşverin Altay'ın taraftarı Altay'a yeter karşımızdaki o koca moloz yığınından ne taraftar olur , ne futbol izleyicisi nede iyi birer insan.

    Bugün izmiri satan yarın tüm türkiyeyi satar

    Tvlerden gördükleri ve hiç bir bağı olmayan istanbul takımlarını tutan zihniyetten zaten hayır gelmez varsın onlar galatasarayı tutsun milyon dolarlık transferlere karşılık Altay sevdalısı altyapıda yetişen gençlerimizi alkışlamasınlar o para babalarını alkışlasınlar.

    Ama iyi oldu bakmayın karşımızda o kadar moloz var dedim ama yi para getirdi bizim kulübe bi nefes almışızıdr.

    Hem malatyayıda yenmişiz ankarayıda yenersek bir üst turdayız .

    Biz seni milyondolarları ve hain hemşehrilerini yenesin diye sevmedikki ALTAY'ım
  • 12-01-2009, 20:22:28
    #33
    İzmir'de 2 takım tanırım; biri Göztepe, biri Karşıyaka.
  • 12-01-2009, 21:14:59
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Carpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende maçtaydım
    Tabiikide Altay kalearkasında ardından kapalıya geçtik.
    Bu izmirliler ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum karşımızda koca bir moloz yığını vardı o kadar insan bi kez tezahurat yapamadı
    Biz resmen şov yaptık Altay taraftarının sayısıda gayet iyidi
    Boşverin Altay'ın taraftarı Altay'a yeter karşımızdaki o koca moloz yığınından ne taraftar olur , ne futbol izleyicisi nede iyi birer insan.
    Bugün izmiri satan yarın tüm türkiyeyi satar
    Tvlerden gördükleri ve hiç bir bağı olmayan istanbul takımlarını tutan zihniyetten zaten hayır gelmez varsın onlar galatasarayı tutsun milyon dolarlık transferlere karşılık Altay sevdalısı altyapıda yetişen gençlerimizi alkışlamasınlar o para babalarını alkışlasınlar.
    Ama iyi oldu bakmayın karşımızda o kadar moloz var dedim ama yi para getirdi bizim kulübe bi nefes almışızıdr.
    Hem malatyayıda yenmişiz ankarayıda yenersek bir üst turdayız .
    Biz seni milyondolarları ve hain hemşehrilerini yenesin diye sevmedikki ALTAY'ım
    öncelikle seni terbiyeni takınmakla uyarıyorum arkadaşım.
    Altay iyi bi takım mı da biz tutmadık. Adam gibi oynasınlar, süper lig e çıksınlar. futbollarının bi amacı olsun. amacı olmayan takımı ben niye tutayım?
    cimbom izmire kaç senede bir geliyo. geldiğinde de desteğimizi veriyoruz ki hiç bir düzen olmadan bağırıyoruz. siz alışmışsınız herşey planlı programlı tabi ki sesiniz iyi çıkar. ben altay lı değilim diye altay a düşman değilim. bu kadar saçma fanatiklik göstermeyin lütfen. ve insanı altay a düşman etmeyin
  • 12-01-2009, 21:28:01
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Bu saatden sonra Altay düşmanı olsan ne yazar o tribünde Altay'ın büyük mücadelesinden mağlup çıkması sırasında siz gsli baroşun golüne doya doya sevinirken

    söylesene ha düşman olmuşsun ha bunu yapmışsın ne farkı var

    kim demişki altayın bir amacı yok altay süper ligde en çok oynayan 4. takımdır ankaragücü ile birlikte.

    reading - manchester utd. maçında neden reading tribününde readingliler azınlıkta değilde bir köşede manchster liler var ?

    Neden reading gibi bir takım her yaptığı maçtan 3-5 yiyor zar zor çıkıyor tutunamıyor düşüyor

    veya aynı örnek sunderland neden ?

    Çünkü o şehirde yaşayanlar kendi şehirlerindeki takımı tutuyorlar ve o şehri maddi ve manevi açıdan futbol zengini olmasını istiyorlar

    Altay yeniliyor readingde sunderlandde sürekli yenilir

    sunderland sıradan bir takım ne bir avrupa amacı var nede şampiyonluk

    Onun taraftarları bunun içinmi onları destekliyorlar sanıyorsun

    Hayır o şehrin insanları oldukları ve o şehrin havasını birlikte soludukları için

    Sizin tek dediğiniz şey amaç yok avrupa yok şampiyonluk yok sürekli yenilen takımı ben ne yapayım mantığı

    Onun için sizden taraftar olmaz diyorum bunu boşuna demiyorum ciddi anlamda kırmak adına demiyorum bunu sizden ne köy olur ne kasaba

    3 büyükleri tutmaya devam izmrililer hiç bir zaman reading maçında manchester utd gibi bir deve karşı mütevazı ama gururlu takımını destekleyen bir taraftar olamayacak yenilsenizde üzülmeyecek her yenilginin sizi daha çok o takıma bağlandığınızı iliklerinize kadar hissedemeyceksiniz.

    Biz izmirliyiz

    Ya siz ?
  • 12-01-2009, 23:06:10
    #36
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle seni terbiyeni takınmakla uyarıyorum arkadaşım.
    Altay iyi bi takım mı da biz tutmadık. Adam gibi oynasınlar, süper lig e çıksınlar. futbollarının bi amacı olsun. amacı olmayan takımı ben niye tutayım?
    cimbom izmire kaç senede bir geliyo. geldiğinde de desteğimizi veriyoruz ki hiç bir düzen olmadan bağırıyoruz. siz alışmışsınız herşey planlı programlı tabi ki sesiniz iyi çıkar. ben altay lı değilim diye altay a düşman değilim. bu kadar saçma fanatiklik göstermeyin lütfen. ve insanı altay a düşman etmeyin
    Biraz Altay maçlarına git, biraz klübe katkın olsun. Bak gör neler değişiyor. Tv başından izlemekle klavyede atıp tutmakla olmuyor. İzmir takımlarının başbakanı, bakanı yok ödenek almıyorlar futbolcuda. Kendi hamurlarıyla yoğuluyorlar. Bir destek çık bak neler oluyor. Aklımda bir slogan vardı. Aynen şöyle... "Unutma sen olmadan bir eksiğiz"