M3N adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Altay - Galatasaray Maçı
40
●2.000
- 09-01-2009, 21:25:23Burda taraftarın değil o takımların suçu var kaç yıldır İzmir takımı yoksa Süper Lig'de taraftar yüzünden değil o takımların hep birbirini destekleyeceklerine aşağıya çekmeleri ve bölünmelerinden ve senin gibi itaatkar taraftarlar yüzündendir adam Altay'ı seveceksede senin gibi zihniyet yüzünden İzmir takımlarına küser be.
- 09-01-2009, 23:15:57Üyeliği durduruldu''İzmir takımların Göztepe yi tutuyorum. Normalde de Cimbom.''webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara takımlarından kimi tutuyorsun yada Afyon takimlarindan ?
Zihniyete bak..hakikatten nickine yarasir bir cümle.. - 09-01-2009, 23:20:17Üyeliği durdurulduVerdigi örnek süpermis..Sizin futboldan anladiginizi sanmıyorum.Aynı sehirde yada komşu illerde olun birbirini seven takım gördün mü sen ?LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALTAY - ksk - gözgöz
bjk gs fb
sakarya kocaeli
liste uzar gider.
Ve bir takımın basarili olmasi icin taraftar destegi lazimdir. Birbirine düsmanlıkla alakali bir durum olsa gs-fb-bjk arasindan hic sampiyon cikmazdi sanirim? Bize Tribün kültürünü ögretmeyin. 8 yasımdan beri maclara gidip geliyorum. İtaatkar demisin Allahtan baska kmseye itaat etmeyiz. Ama ölümüne severiz. Sizin gibi tv seyircileri anlayamaz bu isleri + öyle - rep vermeklede olmaz. sabaha kadar verseniz ne olcak
bakın dalganiza
- 12-01-2009, 20:21:05Üyeliği durduruldubende maçtaydım
Tabiikide Altay kalearkasında ardından kapalıya geçtik.
Bu izmirliler ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum karşımızda koca bir moloz yığını vardı o kadar insan bi kez tezahurat yapamadı
Biz resmen şov yaptık Altay taraftarının sayısıda gayet iyidi
Boşverin Altay'ın taraftarı Altay'a yeter karşımızdaki o koca moloz yığınından ne taraftar olur , ne futbol izleyicisi nede iyi birer insan.
Bugün izmiri satan yarın tüm türkiyeyi satar
Tvlerden gördükleri ve hiç bir bağı olmayan istanbul takımlarını tutan zihniyetten zaten hayır gelmez varsın onlar galatasarayı tutsun milyon dolarlık transferlere karşılık Altay sevdalısı altyapıda yetişen gençlerimizi alkışlamasınlar o para babalarını alkışlasınlar.
Ama iyi oldu bakmayın karşımızda o kadar moloz var dedim ama yi para getirdi bizim kulübe bi nefes almışızıdr.
Hem malatyayıda yenmişiz ankarayıda yenersek bir üst turdayız .
Biz seni milyondolarları ve hain hemşehrilerini yenesin diye sevmedikki ALTAY'ım
- 12-01-2009, 21:14:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.öncelikle seni terbiyeni takınmakla uyarıyorum arkadaşım.Carpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altay iyi bi takım mı da biz tutmadık. Adam gibi oynasınlar, süper lig e çıksınlar. futbollarının bi amacı olsun. amacı olmayan takımı ben niye tutayım?
cimbom izmire kaç senede bir geliyo. geldiğinde de desteğimizi veriyoruz ki hiç bir düzen olmadan bağırıyoruz. siz alışmışsınız herşey planlı programlı tabi ki sesiniz iyi çıkar. ben altay lı değilim diye altay a düşman değilim. bu kadar saçma fanatiklik göstermeyin lütfen. ve insanı altay a düşman etmeyin
- 12-01-2009, 21:28:01Üyeliği durdurulduBu saatden sonra Altay düşmanı olsan ne yazar o tribünde Altay'ın büyük mücadelesinden mağlup çıkması sırasında siz gsli baroşun golüne doya doya sevinirken
söylesene ha düşman olmuşsun ha bunu yapmışsın ne farkı var
kim demişki altayın bir amacı yok altay süper ligde en çok oynayan 4. takımdır ankaragücü ile birlikte.
reading - manchester utd. maçında neden reading tribününde readingliler azınlıkta değilde bir köşede manchster liler var ?
Neden reading gibi bir takım her yaptığı maçtan 3-5 yiyor zar zor çıkıyor tutunamıyor düşüyor
veya aynı örnek sunderland neden ?
Çünkü o şehirde yaşayanlar kendi şehirlerindeki takımı tutuyorlar ve o şehri maddi ve manevi açıdan futbol zengini olmasını istiyorlar
Altay yeniliyor readingde sunderlandde sürekli yenilir
sunderland sıradan bir takım ne bir avrupa amacı var nede şampiyonluk
Onun taraftarları bunun içinmi onları destekliyorlar sanıyorsun
Hayır o şehrin insanları oldukları ve o şehrin havasını birlikte soludukları için
Sizin tek dediğiniz şey amaç yok avrupa yok şampiyonluk yok sürekli yenilen takımı ben ne yapayım mantığı
Onun için sizden taraftar olmaz diyorum bunu boşuna demiyorum ciddi anlamda kırmak adına demiyorum bunu sizden ne köy olur ne kasaba
3 büyükleri tutmaya devam izmrililer hiç bir zaman reading maçında manchester utd gibi bir deve karşı mütevazı ama gururlu takımını destekleyen bir taraftar olamayacak yenilsenizde üzülmeyecek her yenilginin sizi daha çok o takıma bağlandığınızı iliklerinize kadar hissedemeyceksiniz.
Biz izmirliyiz
Ya siz ? - 12-01-2009, 23:06:10Biraz Altay maçlarına git, biraz klübe katkın olsun. Bak gör neler değişiyor. Tv başından izlemekle klavyede atıp tutmakla olmuyor. İzmir takımlarının başbakanı, bakanı yok ödenek almıyorlar futbolcuda. Kendi hamurlarıyla yoğuluyorlar. Bir destek çık bak neler oluyor. Aklımda bir slogan vardı. Aynen şöyle... "Unutma sen olmadan bir eksiğiz"webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir takımların Göztepe yi tutuyorum. Normalde de Cimbom. Gidip Altay tarafına mı gircektim bide
bakın dalganiza