Altay - Galatasaray Maçı
40
●2.000
- 09-01-2009, 00:52:44Maçı gözleriyle izleyen insan anlar balı mı kek miVendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2009, 19:29:21Harika oynayın zaten, ha birde tek kale oynadık diyorsunuz. Zaten tek kale oynamak zorundasınız
Karşınızdaki Barcelona değil Altay
Yok birde yenmesemiydi (: Birde yendi diye sevinmeleriniz yokmu, öldürüyor beniFhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2009, 19:46:58Üyeliği durdurulduwebwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte sizin gibi zihniyetler yüzünden anca böyle 40 yılda bir Galatasaray Fenerbahçe maclarını izmirde izlersiniz. Kentinizin takımına degil istanbul takımlarina destek cikin siz. Utanmadan birde Nerden kısmına izmir yazmısınız tebrik ediyorum. İzmirde yaşa izmirden para kazan istanbul takımını tut. peh..
Altaylilarin actigi ''Biz izmirliyiz ? ya siz ? '' pankarti dikkatinizi cekmistir umarim.
Birde bagirdik demisiniz bende kapalida macta idim neden son 5 dk haric sesiniz gelmedi ? siz dahi altay tribünün şovlarini cektiniz fotograf makinelerinizle..
herneyse Tebrikler GS. Tebrikler Kendi kentininin takımını tutan GS TARAFTARI.. - 09-01-2009, 20:13:32Tamam, bir dahakine yenince yas tutarız, aman sen ölme bize lazımsın. Yoksa Beşitkaş yenilince kim gelip olay çıkaracakJohn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok saçma konuşmuşsun. Ona bakarsan İstanbul'da yaşayanların yarısı Sivaslıdır. Öyleyse hepsi Sivas'ı tutsun.M3N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamı resmen topa tutmuşsun, sana ne kardeşim istediği takımı tutar. Parasını İzmir'de kazanır, Türkiye'nin en ücra köşesindeki takımı tutar. Bu seni bağlamaz. Laf söylemeye de hakkın olmaz. Nedir bu İstanbul takımı düşmanlığı anlamış değilim. - 09-01-2009, 21:21:49senin bahsettiğin zihniyetimle sonsuza kadar övünüyorumM3N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir takımların Göztepe yi tutuyorum. Normalde de Cimbom. Gidip Altay tarafına mı gircektim bide
süperdi valla maç
bağırdık sonuna kadar