• 09-01-2009, 00:19:55
    #19
    LincoLn'un yokLugu fazla beLLi oLmadı ama oLsada daha değişik biterdi bu maç son dakkaya kalmazdı maç : )
  • 09-01-2009, 00:52:44
    #20
    Vendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ballısınız.
    fenere kadar gidersiniz sonra hatıralar SARDI 4 1 YANIMI
    Maçı gözleriyle izleyen insan anlar balı mı kek mi
  • 09-01-2009, 18:28:48
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    maçı çıplak gözle izlemiş biri olarak, harika oynadık süperdi valla maç bağırdık sonuna kadar süper maçtı gerçekten.
  • 09-01-2009, 18:58:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ben Kaçırdığımız onlarca gol fırsatından snra tvyi kapatım
  • 09-01-2009, 19:29:21
    #23
    Harika oynayın zaten, ha birde tek kale oynadık diyorsunuz. Zaten tek kale oynamak zorundasınız

    Karşınızdaki Barcelona değil Altay






    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslanım yine yendi.
    Yok birde yenmesemiydi (: Birde yendi diye sevinmeleriniz yokmu, öldürüyor beni
  • 09-01-2009, 19:44:48
    #24
    Altay gelsede yeniyoruz Beşiktaş gelse de.. (: Birtek Feneri de yenemiyoruz ama sonuçta biz şampiyon oluyoruz Ama bu sene Feneride yenicez inş
  • 09-01-2009, 19:46:58
    #25
    M3N
    Üyeliği durduruldu
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maçı çıplak gözle izlemiş biri olarak, harika oynadık süperdi valla maç bağırdık sonuna kadar süper maçtı gerçekten.

    işte sizin gibi zihniyetler yüzünden anca böyle 40 yılda bir Galatasaray Fenerbahçe maclarını izmirde izlersiniz. Kentinizin takımına degil istanbul takımlarina destek cikin siz. Utanmadan birde Nerden kısmına izmir yazmısınız tebrik ediyorum. İzmirde yaşa izmirden para kazan istanbul takımını tut. peh..

    Altaylilarin actigi ''Biz izmirliyiz ? ya siz ? '' pankarti dikkatinizi cekmistir umarim.

    Birde bagirdik demisiniz bende kapalida macta idim neden son 5 dk haric sesiniz gelmedi ? siz dahi altay tribünün şovlarini cektiniz fotograf makinelerinizle..

    herneyse Tebrikler GS. Tebrikler Kendi kentininin takımını tutan GS TARAFTARI..
  • 09-01-2009, 20:13:32
    #26
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika oynayın zaten, ha birde tek kale oynadık diyorsunuz. Zaten tek kale oynamak zorundasınız

    Karşınızdaki Barcelona değil Altay








    Yok birde yenmesemiydi (: Birde yendi diye sevinmeleriniz yokmu, öldürüyor beni
    Tamam, bir dahakine yenince yas tutarız, aman sen ölme bize lazımsın. Yoksa Beşitkaş yenilince kim gelip olay çıkaracak

    M3N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte sizin gibi zihniyetler yüzünden anca böyle 40 yılda bir Galatasaray Fenerbahçe maclarını izmirde izlersiniz. Kentinizin takımına degil istanbul takımlarina destek cikin siz. Utanmadan birde Nerden kısmına izmir yazmısınız tebrik ediyorum. İzmirde yaşa izmirden para kazan istanbul takımını tut. peh..

    Altaylilarin actigi ''Biz izmirliyiz ? ya siz ? '' pankarti dikkatinizi cekmistir umarim.

    Birde bagirdik demisiniz bende kapalida macta idim neden son 5 dk haric sesiniz gelmedi ? siz dahi altay tribünün şovlarini cektiniz fotograf makinelerinizle..

    herneyse Tebrikler GS. Tebrikler Kendi kentininin takımını tutan GS TARAFTARI..
    Çok saçma konuşmuşsun. Ona bakarsan İstanbul'da yaşayanların yarısı Sivaslıdır. Öyleyse hepsi Sivas'ı tutsun.
    Adamı resmen topa tutmuşsun, sana ne kardeşim istediği takımı tutar. Parasını İzmir'de kazanır, Türkiye'nin en ücra köşesindeki takımı tutar. Bu seni bağlamaz. Laf söylemeye de hakkın olmaz. Nedir bu İstanbul takımı düşmanlığı anlamış değilim.
  • 09-01-2009, 21:21:49
    #27
    M3N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte sizin gibi zihniyetler yüzünden anca böyle 40 yılda bir Galatasaray Fenerbahçe maclarını izmirde izlersiniz. Kentinizin takımına degil istanbul takımlarina destek cikin siz. Utanmadan birde Nerden kısmına izmir yazmısınız tebrik ediyorum. İzmirde yaşa izmirden para kazan istanbul takımını tut. peh..
    Altaylilarin actigi ''Biz izmirliyiz ? ya siz ? '' pankarti dikkatinizi cekmistir umarim.
    Birde bagirdik demisiniz bende kapalida macta idim neden son 5 dk haric sesiniz gelmedi ? siz dahi altay tribünün şovlarini cektiniz fotograf makinelerinizle..
    herneyse Tebrikler GS. Tebrikler Kendi kentininin takımını tutan GS TARAFTARI..
    senin bahsettiğin zihniyetimle sonsuza kadar övünüyorum İzmir takımların Göztepe yi tutuyorum. Normalde de Cimbom. Gidip Altay tarafına mı gircektim bide