• 12-01-2009, 23:22:16
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Yok yok üstad onlar galatasaray storeye , bjk storeye , feneriuma baysınlar parayı

    Biz burda sırf altay için dil dökmüyoruz altaylı olmayın ya

    Ksklı olun bucalı olun altınordulu olun izmirsporlu olun göztepeli olun

    Yok böyle bişey bunun savunulması bile çok iğrenç

    Ben Altay - Gs maçında altay tribününde olmaktan büyük gurur duydum ve gittiğim arkadaş gurubumda 2 de önceden ben gsliyim diyen adamda geldi

    onlara hiç baskı yapmadan maça benimle geldiler altay atkısı taktılar 20 yıllık altaylı gibi tezahurat ettiler altay gol atınca benden çok yırtındılar

    2. gol geldiğinde ise söyledikleri söz

    "Hadi Çıkalım"


    Bu adamlar İZMİRLİ ADAMIN ALTAY GOL YEDİĞİNDE YÜZÜ MOSMOR OLUYOR!

    Söylediği söz ise "allah hepinizin belasını versin hadi çıkalım"

    Ve hepbirlikte zaten dk89 du çıktık.

    otobüste eve gidene kadar çıt yok

    Başka bişey demek istemiyorum.

    Allah bize ömür verdikçe Biz Altay'ımızı Destekleyeceğiz.

    Adınla Büyüdük Aşkınla Yaşıyoruz
  • 13-01-2009, 17:14:32
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Carpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yok üstad onlar galatasaray storeye , bjk storeye , feneriuma baysınlar parayı
    Biz burda sırf altay için dil dökmüyoruz altaylı olmayın ya
    Ksklı olun bucalı olun altınordulu olun izmirsporlu olun göztepeli olun
    Yok böyle bişey bunun savunulması bile çok iğrenç
    Ben Altay - Gs maçında altay tribününde olmaktan büyük gurur duydum ve gittiğim arkadaş gurubumda 2 de önceden ben gsliyim diyen adamda geldi
    onlara hiç baskı yapmadan maça benimle geldiler altay atkısı taktılar 20 yıllık altaylı gibi tezahurat ettiler altay gol atınca benden çok yırtındılar
    2. gol geldiğinde ise söyledikleri söz

    "Hadi Çıkalım"

    Bu adamlar İZMİRLİ ADAMIN ALTAY GOL YEDİĞİNDE YÜZÜ MOSMOR OLUYOR!
    Söylediği söz ise "allah hepinizin belasını versin hadi çıkalım"
    Ve hepbirlikte zaten dk89 du çıktık.
    otobüste eve gidene kadar çıt yok
    Başka bişey demek istemiyorum.
    Allah bize ömür verdikçe Biz Altay'ımızı Destekleyeceğiz.
    Adınla Büyüdük Aşkınla Yaşıyoruz
    çok boş konuşuyosun ve senin bahsettiğin kadar fanatik değilim olmamda !
  • 13-01-2009, 22:22:29
    #39
    Üyeliği durduruldu
    iyi ben boş konuşuyorum sana hayatında mutluluklar.
  • 14-01-2009, 02:08:56
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galatasarayi tutuyorum fakat Izmirli oldugum icin Altayida tutuyorum.

    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle seni terbiyeni takınmakla uyarıyorum arkadaşım.
    Altay iyi bi takım mı da biz tutmadık. Adam gibi oynasınlar, süper lig e çıksınlar. futbollarının bi amacı olsun. amacı olmayan takımı ben niye tutayım?
    cimbom izmire kaç senede bir geliyo. geldiğinde de desteğimizi veriyoruz ki hiç bir düzen olmadan bağırıyoruz. siz alışmışsınız herşey planlı programlı tabi ki sesiniz iyi çıkar. ben altay lı değilim diye altay a düşman değilim. bu kadar saçma fanatiklik göstermeyin lütfen. ve insanı altay a düşman etmeyin
    sen herhalde bank asya 1ci ligi baya kötü bir lig saniyorsun? Altay hersene süperlig icin yarisiyor ve basariyor. ADAM gibi oynuyorlar merak etme ADAM gibi oynamasalar bank asya liginde duramazlardi veya hep en altlarda bitirirlerdi. Altaya karsi düsman olsan ne yazar?

    Izmirliyiz, Altayliyiz.
  • 14-01-2009, 03:53:52
    #41
    Bende fanatiğim Samiyen'deki maçlara İstanbul'da yaşamıyor bile olsam gidiyorum. Ama burda ki konu Altay bizim 1 tane ezeli 2 tanede ebedi rakibimiz var Altay'ı nerden çıkardınız. Altay güzel bir takım ama rekabet söz konusu olamaz.